Gå til innhold

Uff,nå ble jeg redd......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor i rekkehus og ista så hørte jeg at soveroms.døra nede ble lukket opp.(er alene hjemme ) .Trodde noen prøvde og bryte seg inn ,så jeg sto i gangen oppe og så ned for og se om det kom noen ,klar til og løpe ut døra,hehe.men så kom jeg på at soveromsvinduet sto oppe og det blåser mye ute nå ,så kanskje døra hadde sklidd opp pga det .Men jeg torde ikke gå ned ,så jeg måtte ringe nevøen min som er i millitæret og snakke med han mens jeg gikk ned og sjekka .Akkurat som han kunne ha gjort så mye vist det sto en skummel mann der nede.hehe.

Det var vinden som hadde gjort så døra sklei opp ,så jeg fortet meg å lukke vinduet og låse alle dørene nede.hehe

Jeg er veldig husredd ,pga at jeg har hatt innbrudd mens jeg lå og sov 2 ganger og har blitt veldig skremt av det .

Noen flere som er husredde her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at du ble redd, du har opplevd skrekken til de fleste!

Skrevet

Jeg er også husredd. Hver gang jeg er alene hjemme,innbiller jeg meg at det er noen som går i trappa. Bor også i rekkehus,så det er nok derfor vi reagerer på lydene som sikkert er fra naboen;) Har også opplevd at noen gikk inn i leiligheten vi bodde i og raska i sakene våre mens vi sov. Jeg våkna så klart og fikk sambo til å jage ut personen(som viste seg å være en narkoman kunde som ofte var innom butikken jeg jobde i)Etter denne hendelsen har jeg innbillt meg sånne ting mange ganger,og sendt sambo ned for å sjekke. Falsk alarm hver gang;)

Skrevet

uff, har det litt sånn jeg også.. Holder på å bygge ut rekkehusleiligheten vår (skal gjøre loftet beboelig) og nå i sommer så lukket vi ikke igjen opp. Var sikker på at jeg hørte ting, og så folk der oppe - så ekkelt!!

Men var jo bare innbiling, og lyder fra naboen siden veggene var uisolert der :)

Skrevet

Godt å høre at det ikke er bare meg..

Kan noen legge dette ut på skravle for med ,da jeg ikke får det til,har prøvd flere ganger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...