Gå til innhold

På de siste dagene har


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg snakket med 6 gamle klassekompiser og det er så utrolig hyggelig:-)

 

2 av dem har jeg hatt kontakt med, men 4 av dem har jeg ikke verken sett eller snakket med på 15 år!!!

Men tonen er der og det tar ca 1 sekund så er vi på skravlern igjen:-)

 

Gleder meg masse til festen og nå er vi enige om at vi skal ha fest oftere enn i det siste;-D

 

Vi har jo tilbragt viktige år av livene våre sammen, og delt mange av de mest spennende faser i livet. Det blir utrolig gøy å treffes igjen:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy når det er sånn:-))

 

Og så fint å finne tonen etter 15år, er ikke alle som gjør det altså.

 

Men så er vel ikke du kjent for å være vanskelig å snakke med heller da:-)

Gøy med klassefest og det er vel ikke mer enn 6 år siden dere gikk ut av 9. eller????

Skrevet

Nei jeg er nok ikke kjent for det;-D

 

I dag har to til ringt og det er så koselig så koselig:-)

 

Alle forsikrer seg om at de andre blir med virker det som og det er jo trivelig!

 

 

Skrevet

Jaaaa, det er koselig å snakke med dem igjen!! Blir litt misunnelig på dere som skal ha fest, det er lenge siden vi har hatt reunion nå :)

 

Eller det vil si, det var en felles fest for hele ungdomsskolen bare noen uker før jul i fjor, men da kunne jeg ikke stille. Det hadde vært kjempegøy, sa de jeg møtte i romjula!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...