Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 jeg snakket med 6 gamle klassekompiser og det er så utrolig hyggelig:-) 2 av dem har jeg hatt kontakt med, men 4 av dem har jeg ikke verken sett eller snakket med på 15 år!!! Men tonen er der og det tar ca 1 sekund så er vi på skravlern igjen:-) Gleder meg masse til festen og nå er vi enige om at vi skal ha fest oftere enn i det siste;-D Vi har jo tilbragt viktige år av livene våre sammen, og delt mange av de mest spennende faser i livet. Det blir utrolig gøy å treffes igjen:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Så gøy når det er sånn:-)) Og så fint å finne tonen etter 15år, er ikke alle som gjør det altså. Men så er vel ikke du kjent for å være vanskelig å snakke med heller da:-) Gøy med klassefest og det er vel ikke mer enn 6 år siden dere gikk ut av 9. eller????
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2008 Nei jeg er nok ikke kjent for det;-D I dag har to til ringt og det er så koselig så koselig:-) Alle forsikrer seg om at de andre blir med virker det som og det er jo trivelig!
Karomamma Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 Jaaaa, det er koselig å snakke med dem igjen!! Blir litt misunnelig på dere som skal ha fest, det er lenge siden vi har hatt reunion nå Eller det vil si, det var en felles fest for hele ungdomsskolen bare noen uker før jul i fjor, men da kunne jeg ikke stille. Det hadde vært kjempegøy, sa de jeg møtte i romjula!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå