Gå til innhold

Noen som har noen erfaring med Ecco sine gore-tex sko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer jo litt på kvaliteten og om de egner seg på bena til en toåring ute i parken hele dagen.

Og hvordan er de i størrelsen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Superbra. Lette og fine og aldri våt eller kald (og her regnar det)

Normale i størrelsen, kjøp ein strl over feks joggesko.

Skrevet

Helt topp, har hatt det til begge mine og de er tørre og varme hele dagen. :)

Skrevet

veldig gode. snuppa på 14mnd har både høstskoene og vinterskoene. høstskoene er kun brukt til no. de er normale i str.. gode og varme og samtidig lett, ikke vært våt i de..

Skrevet

Åh så bra :D Trulta fikk de i 2 årsgave av farmoren sin i går. Jeg hadde skrevet at hun ønsket seg viking gore-tex, og svigermor hadde jobbet som en helt for å få tak i de, men hadde vært utsolgt over alt så da hadde hun kjøpt de eccoskoene i stedet. Dyre var de også;)

Men tror dere 24 bli altfor stort? Hun har brukt 22 i hele høst. Og geox joggeskoene hennes er str. 22. Men de er liksom akkurat passe de nå da, nesten på grensen til litt små. De hadde ikke Ecco skoene i str 23, så svigermor kjøpte 24. Hun kjøpte også med sånne ullsåler som vi la nedi. Litt store er de jo, men hun løper rundt med de inne på stua og virker ikke som de er plagsomt store. Og så tenker jeg at med en ullsokk i tillegg, så burde de passe bra? Litt må hun jo ha å vokse på i vinter også tenker jeg.

Noen med noen synspunkter? Synes sko er så utrolig vanskelig!!

Skrevet

Ta ut sålen og mål mens ho "trakkar ned". Bør vere 1, 5 cm å gå på.

Vintersko kan gjerne vere litt store. Mi jente gikk frå 23- 26 på nullogniks.

Skrevet

Min erfaring er at de virket litt små og trange i str. kjøpte to nr større enn den vanlige str til sønnen min i fjor, og densatt fint rundt ankelen og var passe sånn ellers. Passet i år også, så hadde vel noe å gå på muligens. Tror 24 kan bli bra, jeg:)

Skrevet

tror det vil gå greit.. snuppa brukte 20 i vår og fikk høstskoene i 21 og vinterskoene i 22, litt stor e vinterskoene men de skal jo passe hele vinteren.. å skal jo gjerne både strømpebukse og sokk nede og det tar jo litt plass..

Skrevet

Hmm, men da tror jeg at jeg velger å beholde de:D Fy flate så stilige de er altså!! Vet ikke om de kommer i flere farger og modeller, men disse er hvite og grå med sølv detaljer. Skikkelig tøffe!!

Skrevet

Det er vel de skoa som stort sett alltid blir trekt frem som gode.

Min gutt var iskald på bena i ecco, men fikk beskjed om å slutte med ren ull inne. Det gjorde susen, og jeg aner ikke hvorfor.

Skrevet

Slutte med ren ull? Inne i skoa eller inne i huset? Hang ikke helt med jeg nå;)

Skrevet

Tror de er veldig vanlige i størrelsen. Kjøpte str. 25 til min 2-åring slik at det blir god plass til tykke strømper. Har ikke vært kald eller våt så langt:)

Skrevet

heisann.

ville bare gi noen råd jeg fikk i butikken da jeg kjøpte til jenta mi...

det er ikke anbefalt å ha tykke sokker oppi skoene, det blir mindre rom til luft, som holder bena varme.

du skal helst ikke bruke ullsokker, men syntetiske... skoene er ikke beregnet på ull vistnok, og bena vil være varmere og ikke bli fuktige (bena får puste) i syntetiske.

dette sa de på Ecco butikken i Stavanger. Jeg velger ihvertfall må høre på dem, regner med de har god peiling :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...