firemerkersmør Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 De aller aller fleste som skal på time (step, aerobic, styrke ol) står utenfor salen, eller sitter på benkene før det starter og venter. Selv om step maskine og sykler står rett ved. Hvorfor varmer dere ikke opp på disse før timen når dere likevel har 5 minutter. Er det likesom MAX 1 time trening, og best å spare energien til timen?
Gjest Sauen ruger for harde livet Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Hehe, jeg varmer som regel opp hvis jeg kommer tidlig, men ser også at det er mange som sitter og venter i et kvarter istedenfor å ta seg en omgang på tredemølla=) Hvis jeg kommer et par minutter før timen begynner gidder jeg ikke begynne å stresse med oppvarming, da.
Piken på landet Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 Syns det er best med de som kjører til trening når de bor 10 minutters gange unna treningsenteret. Blir nesten litt dobbelmoralistisk :-)
firemerkersmør Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2008 Ingen som gjør det som kan svare? Jeg lurer faktisk på hva som er "greia" med det. nesten alle gjør det jo.
Blue Lady Skrevet 31. oktober 2008 #5 Skrevet 31. oktober 2008 Da jeg trente på senter så stilte jeg meg i kø for å komme tidlig inn for å velge hvor jeg ville stå/sykle. Hater å stå fremst
tante grusom master of law Skrevet 31. oktober 2008 #6 Skrevet 31. oktober 2008 De vil vel ha en bra plass i salen.
Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #7 Skrevet 31. oktober 2008 Kanskje fordi de ikke synes det er noe gøy med de apparatene...Er jo ikke sånn at alle liker akkurat det samme som deg:)
beggeto Skrevet 31. oktober 2008 #8 Skrevet 31. oktober 2008 Det er vel for å ikke komme for seint. Viss jeg er veldig tidlig så tar jeg jo heller en omgang på mølla. Til deg som lurte på hvorfor vi kjører til trening når det er ti min å gå: Fordi det er fryktelig kaldt å gå hjem igjen når man er gjennomsvett og det er kuldegrader ute. Og noen ganger fordi jeg f.eks må rekke å amme før jeg stikker. Det kan jo være mange grunner til at folk gjør sånne ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå