Gå til innhold

Julebord og slikt...


Nangiliama

Anbefalte innlegg

Ja, da var den store festsesongen over oss igjen.. Jeg har ikke testet positivt ennå, men håper på å vite for sikkert ca søndag.

 

Greia er at jeg skal i bursdag i dag og julebord med jobben i morgen. Noen som har gode forslag til "unnskyldninger" for å ikke drikke (vil jo være på den sikre siden). - Har helst ikke lyst at alle rundt oss skal skjønne at det er forsøk på familieforøkelse her før det er et sikkert faktum..

 

Har ikke bil, så jeg kan ikke være sjåfør heller..

 

Hva sier dere andre i slike situasjoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg har testet positivt igår og er nå i full gang med å planlegge hvordan jeg skal unngå at folk skjønner det ved julebordet.

På bursdagen kan du kjøpe både en vanlig hvit eller rødvin og en alkoholfri (begge med skrukortk). Så bytter du bare innholdet i de :) Eller ta med en plastflaske med "sprit" (vann m sitronsmak f.eks).

Julebord sliter e med selv. Tenkte på å ha med alkoholfri vin i veska og så hver gang de skjenker til meg så later e som e drikker, men så går e ofte på badet og heller ut vinen og bytter ut med alkoholfri fra veska.

 

Evt kan man jo være "syk" den dagen det er julebord...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Dette har jeg også fundert litt på. Jeg er vanligvis pådriver i sånne sammenhenger, og det vil bli lagt merke til om jeg plutselig ikke skal drikke eller ikke være med i det hele tatt. Sjåfør gidder jeg ikke være, for da må jeg jo kjøre alle hjem. Vurderer å skylde på antibiotika-kur. Da skal man ikke drikke.

 

Håper testen din er positiv da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje du bare kan finne en servitør og forklare hele situasjonen? at hele greia skal være litt hemmelig? Hadde jeg vært servitør på en sånn plass, så hadde det vært kjempegøy å være med på hemmelighetskremmeri! De hjelper sikkert med å løse det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...