Gå til innhold

Dere som bruker bekkenbelte.!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.. jeg har dette, og skal nå prøve å bruke det. Hvor stramt tar dere det, og er det noen nettside som kan vise hvordan det skal sitte?

 

eller andre tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg feste bilbelte først, så fester jeg "bekkenbeltet" til denne. Sitter ikke så stramt. Det er veldig behagelig å bruke!

Skrevet

http://www.atronda.com/uploads/bekkenbelte.pdf

 

http://www.ronda.no/3.html

 

her står det bruksanvisning til det beltet jeg bruker.

jeg har det ikke stramt, men regulerer det etter det jeg føler behov for. jeg opplever at hvis det er for stramt så gjør det vondt værre. bruker det bare som støtte liksom. at jeg kjenner noe er der. strammer jeg det mye så blir musklene så ømme.

 

dette er veldig smak og behag, så du finner fort ut av hva som passer ditt bekken best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...