Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Hei.. jeg har dette, og skal nå prøve å bruke det. Hvor stramt tar dere det, og er det noen nettside som kan vise hvordan det skal sitte? eller andre tips?
maibaby2012 Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg feste bilbelte først, så fester jeg "bekkenbeltet" til denne. Sitter ikke så stramt. Det er veldig behagelig å bruke!
Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 http://www.atronda.com/uploads/bekkenbelte.pdf http://www.ronda.no/3.html her står det bruksanvisning til det beltet jeg bruker. jeg har det ikke stramt, men regulerer det etter det jeg føler behov for. jeg opplever at hvis det er for stramt så gjør det vondt værre. bruker det bare som støtte liksom. at jeg kjenner noe er der. strammer jeg det mye så blir musklene så ømme. dette er veldig smak og behag, så du finner fort ut av hva som passer ditt bekken best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå