Gå til innhold

Dere som er + - uke 10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kjenner dere?

Jeg kjenner og føler ingenting og er superbekymra :(

Det er ingenting som har avtatt har bare aldri vært kvalm osv osv

Men man blir jo så bekymra av alt man hører og ser.

Tenkte å bestille meg tidlig ul nå,men ting tar tid vet dere :)

Hadde vært gøy og høre hvordan dere andre vordende mødre har det i disse ukene ? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest thricane
Skrevet

jeg er 10 + 3.

nå er jeg blant de "heldige" som er kvalm hele døgnet da, så ingen tvil sånn sett. ømme bryster kan du si, har gått opp en strl. og har masse kviser i ansiktet. akkurat som første gangen.

utenom dette kjenner jeg jo ikke noe til livmoren eller den lille. kun hormonene som lever sitt eget liv. skal bli godt å runde uke 14.

Gjest Sauen ruger for harde livet
Skrevet

Jeg er også 10+3.

Har ikke vært noe nevneverdig kvalm (heldigvis), men har hatt litt plager med murringer/menslignende smerter. I tillegg kjenner jeg det godt i bekkenet allerede, og kan få stikninger/krampe i magen hvis jeg f.eks reiser meg fort opp... Var sånn i forrige svangerskap også.

Skrevet

Godt å se at det er flere som har det som meg,bare litt kvalm...har kjent di stikkingene om man reiser seg fort...skulle også ønske man fikk UL tidligere...tror nesten ikke på at jeg er gravid,men hvor ble det av mensen liksom...Er 10+1 i dag..min store skrekk er å komme til legen om ei uke å få høre,nei du er ikke gravid,hehe

Skrevet

Nyt at du er sprek og "symptomfri"! Jeg er i åttende uke, og hvis jeg ikke hadde vært gravid før - ja, så tror jeg ikke at jeg hadde koblet noe som helst til graviditeten. Husk at mange nygravide har lest MYE om symptomer m.m., og derfor overtolkes mange ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...