Gå til innhold

Treff for februarmammaene-09 på Egon v/Byporten.


Nea og juniors mamma

Anbefalte innlegg

Hei jenter.

Veldig koselig i går og så mange ;) Håper jeg blir bedre kjent med de av dere som satt på andre siden av bordet neste gang. Vi ble enige om å møtes i gjen allerede 13 nov ettersom det ikke er så lenge igjen for noen av oss og julen kommer i mellom. Samme sted og tidspunkt, reserverer på "Februarmammaer-09" og prøver å få det samme bordet som i går.

Håper vi sees igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for igår-det var koselig. Nesten gang må vi rotere litt, slik at vi får snakket med dem som ikke vi fikk snakket med igår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Bare lurte på hvis det er greit at en februarmamma fra Bærum blir me også eller er de kun før Oslomammerne?

Ikke vart på noe treff ennu å hadde vart hyggeli å møtt dere andre gravide:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiv deg med "Baby feb-09:)))". Eneste kriterie vi egentilg stiller er at man har en liten sprellemann/jente i magen ;) og selvfølgelig er fra Osloområdet av praktiske årsaker.

Vi sees.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, koselig om du fra Bærum kommer også. Jeg flytter til Sandvika etter jul og det hadde vært hyggelig å bli kjent med flere på den kanten. Er ei til fra Holse i februargjengen også, men usikker på nicket hennes?? Gi meg et hint a (-;

 

Ses den 13. - blir hyggelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg flytter den dagen:( det var dumt..hadde så lyst til å bli med denne gang..var så sinnsyk dårlig forgje gangen..,men kanskje blir det ett til før vi føder??kos dere masse i hverfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener nå nesten det var snakk om å ha et til "vanlig tid", dvs i slutten av mnd i november også -- at dette var et mellomtreff siden det sikkert er en del som er litt opptatt/ borteist osv når det nærmer seg desember :D Men mener altså at vi fortsatt skulle ha et treff sånn i slutten av november -- men det er kanskje noen av dere andre som oppfatta det helt annerledes :)

 

Lykke til med flytting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok der fra 16.30 hvis noen ønsker å treffes litt tidligere! Slutter på jobb kl 16 - og orker ikke gå å "slenge" rundt i byen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å se gamle og nye kjente igjen ;)

Vi kan fint møtes i slutten av mnd også om det er interesse for det, blir sikkert hektisk for de fleste i des ja, så det blir kanskje ikke flere før i jan???

Var forresten på UL i går og skal få en JENTE!!!!!!! :) rosa, rosa rosa hi hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy " tuppa" ! Det var jo det mannen din trodde hele tiden!

Gratulerer - får se om du klarer å vente med shopping av klær til etter jul ?? (-;

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg kommer i dag og det er mitt første møte med dere.

Jeg går i fra jobben kl 16:00

Ser frem til å bli kjent med flere som skal ha en liten en....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...