Gå til innhold

Treff for februarmammaene-09 på Egon v/Byporten.

Anbefalte innlegg

Hei jenter.

Veldig koselig i går og så mange ;) Håper jeg blir bedre kjent med de av dere som satt på andre siden av bordet neste gang. Vi ble enige om å møtes i gjen allerede 13 nov ettersom det ikke er så lenge igjen for noen av oss og julen kommer i mellom. Samme sted og tidspunkt, reserverer på "Februarmammaer-09" og prøver å få det samme bordet som i går.

Håper vi sees igjen :)

Fortsetter under...

Annonse

Hiv deg med "Baby feb-09:)))". Eneste kriterie vi egentilg stiller er at man har en liten sprellemann/jente i magen ;) og selvfølgelig er fra Osloområdet av praktiske årsaker.

Vi sees.

Ja, koselig om du fra Bærum kommer også. Jeg flytter til Sandvika etter jul og det hadde vært hyggelig å bli kjent med flere på den kanten. Er ei til fra Holse i februargjengen også, men usikker på nicket hennes?? Gi meg et hint a (-;

Ses den 13. - blir hyggelig!

Annonse

Mener nå nesten det var snakk om å ha et til "vanlig tid", dvs i slutten av mnd i november også -- at dette var et mellomtreff siden det sikkert er en del som er litt opptatt/ borteist osv når det nærmer seg desember :D Men mener altså at vi fortsatt skulle ha et treff sånn i slutten av november -- men det er kanskje noen av dere andre som oppfatta det helt annerledes :)

Lykke til med flytting!

Hyggelig å se gamle og nye kjente igjen ;)

Vi kan fint møtes i slutten av mnd også om det er interesse for det, blir sikkert hektisk for de fleste i des ja, så det blir kanskje ikke flere før i jan???

Var forresten på UL i går og skal få en JENTE!!!!!!! :) rosa, rosa rosa hi hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...