nyttårsbabyimagen Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg er øm/har vondt i ribbeina hele tiden!!:S Mener ikke å klage, men vet det ikke kommer til å bli bedre med tiden. Jeg er i uke 31 nå. Noen som vet om noen tips/kjerringråd for å hjelpe dette?
BABY-JENTE Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 jeg pleier bare å dytte henne bort, eller bytte side hvis jeg ligger. :-) har heldigvis ikke så stor mage, og tror ungen er ganske liten, så jeg må innrømme at jeg ikke sliter så veldig med akkurat dette.
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 Er egentlig ingenting som hjelper dessverre. Har ikkje vert det for meg i allefall. Bruker å ligge mest mulig eller røyse meg opp og gå ei runde i leiligheta eller en liten tur ut når det er som verst. Det hjelper litt
nyttårsbabyimagen Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2008 Ja, men hos meg er hodet festet godt og jenta ligger mest på ene siden av magen og sparker meg opp i ribbeina. Jeg har heller ikke stor mage. Kan ikke akkurat si jeg plages med dette. Tror ikke det har noe å si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå