Gå til innhold

Kan man ha SA uten å merke det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke fått legesjekk før 6 november, da er jeg 10 uker på vei... Er litt nervøs nå, for at alt ikke skal være som det skal... Klarar liksom ikke helt å skjønne at jeg er gravid heller, selv om testen var positiv og jeg har hatt alle symptomr med kvalme og trøtthet og ømme bryster... Lurer på, der som har opplev SA, hadde dere blødninger? Jeg har ikke hatt det altså, men går det ann å ha SA likevel? Lurer på om jeg skal kjøpe en test til, bare for å få bekreftet at jeg fortsatt er gravid... Eller er det helt bortkastet? Så redd for å komme til legen og så få høre at "jammen, du er jo ikke gravid"...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg hadde SA forrige mnd, og da blødde jeg. har ei venninne som begynte å blø etter ca 8 uker, og fikk beskjed om at hun hadde hatt en SA. Jeg har ikke hørt om noen som har hatt SA, men ikke blødd... men nå er jeg ingen ekspert, altså!

Jeg krysser fingrene for at du er gravid! Positiv test + symptomer er jo et veldig godt tegn da! Ja, jeg tror du er gravid :)

Skrevet

Tror nok at du er gravid. Forstår at du lurer, og at du gruer deg til å gå til legen, siden du først har fått time om en lang stund, men dersom du ikke har hatt noen blødninger er det mest sannsynlig at du fortsatt er gravid. De fleste leger forstår nok at vordende mødre bekymrer seg mye, og skulle du mot formodning ikke være gravid ved undersøkelsen, tror jeg legen din vil behandle deg med den empati og respekt som seg hør og bør.

Høres imidlertid ut som at alt går som det skal, med symptomene og pos.test.

Skrevet

Ja, jeg håper og tror jo at alt er ok. Føler magen har blitt ørelite større men... Skal bli godt å få vært hos legen og få endelig beskjed!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...