Gå til innhold

100 dagar igjen og litt bekymra

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i dag nådd den magiske 100 dagersgrensa, syns det er kjempestas. Men dei siste kveldane har eg hatt ganske hyppige kynnera og samtlidig ganske vondt i ryggen, minner med litt om svake rier. Begge kveldane har det gått over når eg har lagt meg i senga og slappet heilt av. Men ettersom eg er 100 % sjukemeld, så er der liksom ikkje så mykje mindre eg kan gjere.

Hadde mykje kynnera i sist svangerskap, ganske sterke og, men så vist eg hugsa så var det ikkje vondt i ryggen.

Fleire som har opplevd dette og som kan berolige meg litt ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Høres ut som meg dette..; Jeg har 98 dager igjen til termin i dag, er 100% sykemeldt pga. det du beskriver, altså vonde kynnere som tar tak i ryggen (Har hatt det slik siden uke 17-18 og sykemeldt siden da). Enkelte kynnere har vart veldig lenge om gangen også, magen har vært hard i flere timer med murringer i ryggen. Jeg har vært 5 turer på føden fordi jeg har trodd det har vært noe på gang og dette har skremt vettet av meg. (Har født to barn fra før og har noe å sammenlikne med). Til alt hell har ikke livmorhalsen blitt påvirket...Forstår godt dine bekymringer, jeg er fortsatt urolig med tanke på for tidlig fødsel.. Jeg kniper igjen og tar dag for dag. Har du tatt opp dette med føden/jm el.liknende.? Hva sier de? Vet ikke om dette beroliget deg, men i mitt tilfelle har det jo ikke ført til noen fødsel.

Vi kan gjerne snakke på PM.:-)

Skrevet

har vondt i ryggen jeg også til tider... men har egentlig aldri tenkt at det var farlig..

som du sier, går det ofte over når jeg slapper litt av..

trodde det var helt normalt jeg...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...