Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Hva kjøper man til pappaer nå til dags? De har jo alt, og det de ønsker seg, kjøper de selv? Har DU noen gode tips til omtenksomme pappagaver til en omtenksom pappa : ) 1000 TAKK!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Hos oss lager ungene et kort til pappaen sin. Jeg lager yndlingskaken eller middagen og vi koser oss sammen. Samme til morsdag, vi er blitt enige om å ikke kjøpe så mye til hverandre. Det er heller forbeholdt bursdager. Syns det er veldig greit.
___ Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 Kort fra ungene. Blomster, kake eller middag fra voksne.
mizz25 Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 Æ va inne på allfoto å bestillte sånn termokopp med bilde av ungene som han kan ha på jobb ol... Tok bare 3 dager så kom den i posten,kosta 100 kroner =)
blond Skrevet 31. oktober 2008 #5 Skrevet 31. oktober 2008 Vi spiser kake på dagen og sier gratulerer med dagen, ellers gjør vi ikke stort ut av det.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2008 #6 Skrevet 31. oktober 2008 Hva med en flaske congiac, blir faren min glad for i så fall:) Sammbo får Pondus boken fra lille gutt:) Baker kake jeg og skriver kort,
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2008 #8 Skrevet 31. oktober 2008 2. søndagen i november. Morsdag er 2. søndagen i februar.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2008 #9 Skrevet 31. oktober 2008 ok,takk skal du ha:) Vi fikk nettopp en gutt,så blir litt stas og gi sambo hans forste farsdag gave;)
Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #10 Skrevet 31. oktober 2008 Vi skal ta et fint bilde av meg og babyen og forstørre det. Skal sette det i en fin ramme, og det skal mannen min få ha på nattbordet sitt Også skal han få kort og kake på senga selvfølgelig!
Masaili <3 Skrevet 31. oktober 2008 #11 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg bestilte kopp med bilde av han og ungene, og så står det verdens beste pappa på Så skal jeg bake kake til ettermiddagen, og lage en nydelig søndagsfrokost:) Ungene har også laget fine tegninger til han:)
amk1 Skrevet 31. oktober 2008 #12 Skrevet 31. oktober 2008 Lagde kort med fotavtrykket til sønnen vår på. Lager yndlingskaka hans og lar han få sove ut, får ei konfekt eske, med bilde av ungen på.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #13 Skrevet 1. november 2008 Takk for alle de gode tipene så langt! Hvor kan man evnt få tak i den koppen med bilde? Hilsen HI
Matildesnusk + lille ups Skrevet 1. november 2008 #14 Skrevet 1. november 2008 Av alle kopper med bilde på jeg har sett, så synes jeg den mosaikk-koppen her er den aller fineste. http://www.eurofoto.no/quickshop.php?artnr=683 øverst til venstre
birrisj05.02.09 Skrevet 1. november 2008 #15 Skrevet 1. november 2008 Har aldri brukt å feire farsdag og morsdag særlig, så har bare kjøpt en handduk med "verdens beste pappa" på Kid, og så skal jeg lage et fint kort.. Det er til min egen pappa.. da mini enda har 3 mnd til i magen, så blir det rart å feire for den kommende pappa, så lenge babyen ikke er fysisk tilstede..
Hilsen Aud Skrevet 1. november 2008 #16 Skrevet 1. november 2008 Min sambo skal få en positiv graviditetstest, og så får vi håpe han blir glad for det!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #17 Skrevet 1. november 2008 På den linken der med eurofoto kruset.. Når jeg laster opp bilde og skal se på forhåndsvisning så ser jeg jo bare selve bildet? Ikke at det er "mosaikk" og ikke på selve koppen..?
Matildesnusk + lille ups Skrevet 1. november 2008 #18 Skrevet 1. november 2008 Nei, det er sant det med mosaikk-koppen, og det er skikkelig dumt. Jeg tok likevel sjansen på å bestille, og resultatet blir kjempebra. Det er jo bare det samme bildet de bruker over hele koppen liksom. Jeg har bestilt flere nå, og de fineste er de hvor kun hodet pluss litt av overkroppen til Matilde er med, og hun har litt fargesterke klær på seg. Samboeren elsker å drikke kaffe av koppen sin:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå