Gå til innhold

Snart farsdag!!!! Trenger din hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kjøper man til pappaer nå til dags? De har jo alt, og det de ønsker seg, kjøper de selv?

Har DU noen gode tips til omtenksomme pappagaver til en omtenksom pappa : )

1000 TAKK!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos oss lager ungene et kort til pappaen sin. Jeg lager yndlingskaken eller middagen og vi koser oss sammen. Samme til morsdag, vi er blitt enige om å ikke kjøpe så mye til hverandre. Det er heller forbeholdt bursdager. Syns det er veldig greit.

Skrevet

Kort fra ungene.

Blomster, kake eller middag fra voksne.

Skrevet

Æ va inne på allfoto å bestillte sånn termokopp med bilde av ungene som han kan ha på jobb ol... Tok bare 3 dager så kom den i posten,kosta 100 kroner =)

Skrevet

Vi spiser kake på dagen og sier gratulerer med dagen, ellers gjør vi ikke stort ut av det.

Skrevet

Hva med en flaske congiac, blir faren min glad for i så fall:) Sammbo får Pondus boken fra lille gutt:) Baker kake jeg og skriver kort,

Skrevet

2. søndagen i november. Morsdag er 2. søndagen i februar.

Skrevet

ok,takk skal du ha:) Vi fikk nettopp en gutt,så blir litt stas og gi sambo hans forste farsdag gave;)

Skrevet

Vi skal ta et fint bilde av meg og babyen og forstørre det. Skal sette det i en fin ramme, og det skal mannen min få ha på nattbordet sitt :)

Også skal han få kort og kake på senga selvfølgelig!

Skrevet

Jeg bestilte kopp med bilde av han og ungene, og så står det verdens beste pappa på:) Så skal jeg bake kake til ettermiddagen, og lage en nydelig søndagsfrokost:)

Ungene har også laget fine tegninger til han:)

Skrevet

Lagde kort med fotavtrykket til sønnen vår på.

Lager yndlingskaka hans og lar han få sove ut, får ei konfekt eske, med bilde av ungen på.

Skrevet

Takk for alle de gode tipene så langt! Hvor kan man evnt få tak i den koppen med bilde?

Hilsen HI

Skrevet

Har aldri brukt å feire farsdag og morsdag særlig, så har bare kjøpt en handduk med "verdens beste pappa" på Kid, og så skal jeg lage et fint kort.. :) Det er til min egen pappa.. da mini enda har 3 mnd til i magen, så blir det rart å feire for den kommende pappa, så lenge babyen ikke er fysisk tilstede..

Skrevet

Min sambo skal få en positiv graviditetstest, og så får vi håpe han blir glad for det!

Skrevet

På den linken der med eurofoto kruset.. Når jeg laster opp bilde og skal se på forhåndsvisning så ser jeg jo bare selve bildet? Ikke at det er "mosaikk" og ikke på selve koppen..?

Skrevet

Nei, det er sant det med mosaikk-koppen, og det er skikkelig dumt. Jeg tok likevel sjansen på å bestille, og resultatet blir kjempebra. Det er jo bare det samme bildet de bruker over hele koppen liksom. Jeg har bestilt flere nå, og de fineste er de hvor kun hodet pluss litt av overkroppen til Matilde er med, og hun har litt fargesterke klær på seg. Samboeren elsker å drikke kaffe av koppen sin:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...