Gå til innhold

Hvordan ser dere på Halloween???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i grunn vært motstander en stund:-)

Stått litt på bakbeina og holdt igjen...

Men etterhvert som Storebror vokser til så forstår jeg jo at det er umulig å stoppe det.....

Han vet jo ikke om annet, han har jo vokst opp med det. Det kom jo Halloween-barn til oss lenge før vi fikk barn.

Ja jeg er enig i at handelstaden gjør det de kan for å få oss til å kjøpe.

Men så lenge de ikke er så store, så er de jo mer enn fornøyd med hjemmelaget kostyme også:-)

Og i år har han bestemt seg for å gå selv, tenkte jo at jeg skulle være med da. Men har fått streng beskjed om å holde meg på avstand når han skal ringe på:-DD ha ha ha..... Så får vi se da, hvor tøff han blir når mørket faller på:-) Hvis ikke, koser vi oss inne og venter på at noen ringer på her:-DDD

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke helt hvorfor jeg skal ha to L i Haloween.

Det skrives da med bare en L???? Ikke som i Hallo-ween.... men Halo-ween????

Er best å være føre var.... før Reven kommer å irettesetter meg:-DD

Skrevet

Jeg synes det er gøy for ungene og gidder ikke fighte noe som jeg ser blir mer og mer vanlig for ungene her til lands.

De store jentene har hatt mye moro på denne dagen og kledd seg ut og gått i samlet venninneflokk:-) Jeg har vært mammman som alltid har stilt opp og sminket hele flokken til mye fnising:-)

Tror faktisk det å kle seg ut og sminkes opp har vært større enn å gå og få godteri for jentene her. Vi gikk sammen med dem når de var små og så ble de flere som gikk i flokk etterhvert:-)

Ikveld får vi besøk av liten niese på 5 som er super opptatt av Halloween og siden mamman ikke hadde sansen, sender hun henne til oss;-D Og vi skal nok både sminke og være skumle vi:-) Men jeg tar de ikke med ut og går ennå. Her pleier det å være stor trafikk, og så har vi jo trappen full av gresskar også da;-D

Jeg smiler litt av dem som lager så mye oppstyr av Halloween. For feiringen i seg selv er en fin tanke synes jeg. Og så er det jo ene og alene opp til oss voksne om vi gidder bruke mange penger på den eller ei. Men å nekte barna noen skarve timer gøy og moro, ser jeg iallefall ikke poenget med.

På meg så virker det mere som om mange prøver å være politisk korrekte ved å kritisere Halloween og det synes jeg er helt ut...

Skrevet

Jeg synes det er helt greit med Halloween, jeg!! De små som bor i nabolaget vårt, pleier ikke å gå rundt. Vi fikk i hvert fall ikke besøk i ffjor. Men godteriskapet vårt er alltid ganske fullt, så det blir vel en råd med det om noen skulle melde seg :)

Karosnuppa har ikke spurt om å kle seg ut, men jeg vet at nabogutten på 5 er bedt på skummelparty i morgen. Så det kommer vel her i heimen om et år eller to :)

MSB: Det heter Halloween med to l'er. Navnet kommer av All Hallows Eve (allehelgensaften), så der ser du :)

I Reveenkas fravær, ærbødig hilsen meg

Skrevet

Fniiiis:-))

Kan ikke vi ha sånn skummeparty da jenter;-D

Jeg har hoggtenner og heksehatt jeg, jeg er jo skummel må skjønne;.D

Skrevet

Ja du er vel den skumleste av oss alle......mohahahahhahah!!!

Jeg blir faktisk litt redd av å tenke på det.... men skummelparty er helt greit for meg, heks som jeg er:-))))

Skrevet

:-)

Jeg skrev visst skummeparty men du forsto heldigvis at jeg mente skummelparty:-)

For skummeparty er vel sånn som de to gutta hadde på Charterfeber og det gidder jeg altså ikke!

Skrevet

Her har de laget disco, litt dyrere er du vanlig kledd så guttene mine skal kle seg ut og gå på disco i kveld....Da slipper vi rennet på døra også :0)

Egentlig i mot det slik der er i norge, bare skummelt alt sammen....Sånn er det ikke i USA, der er det planlegging i lang tid og søte kostymer i fleng.

Skrevet

Det spiller egentlig ingen rolle hva jeg synes, barna vokser opp med det.

I dag har vi hatt en skummel ridder, batman, shrek og Bell her.

Spist pizza, litt godter og sett en småskummel film.

Eldste var på fest da, ellers hadde vi vel tatt en tur ut

I morgen får vi litt besøk og skal ha litt halloween fest da og, med godter og slikt.

Kos.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...