CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 hadde virkelig ikke troen på denne ppen her, er 2 pp vi prøvde etter ma. har bare hatt sex et par ganger i løp av denne månden, men jeg vet at vi traff ca rundt el. har prøvd å holde meg litt vekke herfra også, føler at jeg bare stresset mer når jeg var her inne nesten hver dag. ikm i dag så jeg kjøpte en test i går, og jammen lyste det ikke to rosa streker mot meg da jeg testet i dag:) kommer nok ikke til å si det til så mange siden jeg mistet for ikke så lenge siden, er litt skummelt. men måtte bare si det her inne da:) lykke til alle andre her inne!! klem fra meg:)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 Gratulere så mye:) håper den klorer seg fast til termin denne gangen
Østfoldjente*85* Skrevet 31. oktober 2008 #5 Skrevet 31. oktober 2008 GRATULERER så mye med baby i magen.. Måtte den bli der i 9 md. Ønsker dere alt godt i fremtiden, og lykke til med svangerskapet:)
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. oktober 2008 tusen takk alle sammen:) ja jeg håper også spiren sitter denn gangen. skal i hvertfall gå på tidlig ul rundt den tiden jeg mistet sist. så kansje jeg kan slappe litt av etter det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå