silhah og emilie Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 jeg har nesten ikke peiling på hvorfor det feires osv MEN nå skal jeg snart gå på butikken å kjøpe gresskar, lage gresskar lykt og gresskarpai, rydde gangen, pynte med spindelvev og edderkopper, ordne en stooor bolle med snop og ha plast edderkopper oppi. Så skal jeg ha på meg kostyme, det skal også kjæresten min, så skal vi sitte spent å vente på masse søte barn i skremmende og søte kostymer, for så å gi dem snop. Hvorfor? JO fordi det er GØY!!!! se alle de søte barna med forventningsfulle ansikter, se på skrekkfilmer og hoppe like høyt i sofaen hver gang det ringer på. Å om det er noen ungdommer som kommer uutkledd så får de ingenting, om da "straffen" min blir å få egg kasta på huse så latr jeg det bli med det. Da sitter jeg fremdeles sofaen godt sammenkrøket i armkroken til kjæresten min og venter til i morgen med å vaske det vekk..uansett hvor mye det stivner. For da har jeg fått et avbrekk fra hverdagen, med masse gøy..så får hverdagen komme tilbake i morgen. Jeg har ALDRI følt at barna tigger etter goderier, og kommer aldri til å føle det heller. Halloween feires i barnehager og skoler, jeg var imot halloween men så at dette ikke er noe som forsvinner, derfor tar jeg imot den nye tradisjonen med åpne armer, har det gøy, lar barna ha det gøy og emilie skal få ha det gøy når hun begynner å bry seg.... SÅ DET SÅ..
~sjiraff~ Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Enig med deg. He gleder snuppa på 4 seg vilt til det skal komme folk på døra i kveld! Halloween er vist store greier, og til neste år skal hun gå selv (sier hun .. hehe. men vi får se).
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 Så koselig for dere =)
Dina1 Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 Veldig enig med HI, deilig me en dag der ongan kan kose seg og tøve litt:) Her ordne vi halloween fest for jenta vår på 8 år, har til og med kjøpt et lite djevel kostyme til lillingen på 10 mnd. Tenkte mest for å ta bilde da, å sende til venna og kjente:) Det blir gøy!!! MEn gresskarpai, e ikke det bare stygt??? Her blir det pølse ( som ser ut som fingra) og fingerkake med blod. hehe! Jenta ville ikke sove i går kveld, fordi ho gleda seg sånn. Mente det kom til å bli den beste festen ho og gjestan nån gang kom til å ha! Ekte barneglede!!!
silhah og emilie Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2008 aner ikke..har aldrig lagt det eller smakt det..var bare min kjære som hadde så lyst at vi skulle prøve:p så jeg prøver
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå