Gå til innhold

Hvor mye tjener en controller?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer helt an på hva slags utdanning du har og hvor lang erfaring du har, i tillegg til om den utdanning og erfaring er relevant for de jobbene du søker.

Controller kan være så mye også, så det er veldig forskjellig hva du kan tjene. Selv så har jeg 3 år på BI. Har nesten 9 års relevant erfaring for den jobben jeg har i dag og tjener nesten 500.000. I min forrige jobb jobbet jeg også som controller og tjente da 411.000. Du kan selvfølgelig tjene mye mer enn det også.

Skrevet

Jeg har ikke noe erfaring fra det yrket og bare litt økonomisk utdannelse (som en del av en bacehlorgrad). Men under kvalifikasjoner står det "noe formell utdannelse innen økonomi", så det betyr vel at de ikke krever 3 årig økonomisk utdannelse?

Det du skriver er uansett mer enn hva jeg har i dag, og det vil da bli 10 minutter til jobben og ikke 1 time :o)

Jeg tror jammen jeg skal søke, selv om jeg neppe får den i disse tider. Der var ulempen med å ikke søke nye jobber i sommer som jeg tenkte. Måtte selvfølgelig vente til arb.ledigheten begynte å stige drastisk :o/

Skrevet

ja da er det bare å begynne å søke da. Når det står "noe formell utdannelse" så krever dem ikke så mye, så det høres ut som om du kvalifiserer til det kravet.

Lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...