Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 moro, fikk inn 26500 kr på konto, og etter og ha betalt det som er og betale, sitter vi igjen med 1400 kr.. moro. Ja ja. 14 dager på melk og brød.. hehe. Er ikke så ille da. Storshoppa mat i går så vi klarer vel oss bra tenker jeg Bare sambo er litt forsiktig med pengen og da.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Er ikke det der gøy? Ene øyeblikket er kontoen full og man er glad for det.. 5 min etterpå er den nesten skrapa igjen typisk altså
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 Det er så kjipt, men veldig godt å få betalt unna ting og tang da:) Men du, vær forsiktig med å skrive sånt her, for nå kommer du/vi til å få en hel haug med svar og det blir startet nye tråder om hvor uansvarlige vi er, som er blakke før lønna kommer. Vi får lønn over helga og må berge med 300 kr til da, kjedelig men sant:( Jeg vokter meg i tillegg vel for skrivefeil, sånn at jeg i tillegg får på meg at jeg har colabunn-briller og dysleksi. Selv om jeg bruker sterke briller, ser jeg godt med de, men dysleksi har jeg ikke. Men det betyr ikke at jeg ser ned på de som måtte ha det, da...
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 Har nok penger til å betale regningene som forfaller før neste lønn, og 1900,- som skal dekke mat og ellers annet.. Neste lønn kommer 15/11 tror det skal gå bra jeg!! Er noen tom flasker her også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå