Sara Rompompei Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Her har vi måttet følge gruppepresset og feire halloween. Mor liker ikke skumle fjes og klær, men det finnes jo mange måter å se "skummel" ut på også da ) Ungene her blir litt snill-skumle hehe. Om det er mulig da. Men skummel mat må vi ha. Så på menyen i dag står følgende: Avrevne heksefingre og bille-mos med mark (halve pølser hvor en lang paprika-bit er heksenegl i en dam av ketchup såklart, og grønnbrun potetstappe med litt riskorn i) med snørr og vaniljesaus til dessert (grønn gele med litt yoghurt i). Etter turen i kveld vanker det selvfølgelig film hvor vi koser oss med sprengte musehjerner med blod og litt av godisen de har fått (dette er da popcorn hvor jeg heller på litt smør med rød konditorfarge etter at det er ferdigpoppet). Hahahaha. Mora er kanskje bittelitt mer barnslig enn ungene.
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Her blir det IKKE feiret Haloween. Helidgvis! Skal ikke engang kjøpe inn godiser til evt spøkelser som kommer på døra. Nærmeste unger bor 2 km unna, så da regner jeg med at det ikke komemr noen hit!
Trollmora Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg synes nå det er litt fint! Vi har nettopp vært ute og gått "Knask eller knnep", en liten heks, grønn i fjeset og et spøkelse ) Nå er det barne-tv og godterier. Ungene likte ikke det de fikk (smal smak på de skumle ungene) men det gjør da ikke noe når rolmor har handler masse som er virkelig godt! Du LykKeLiG har i hvertfall en strålende fantasi! Tenk å komme på alt? Skummel klem fra
Maud Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg har vært av dem som har holdt igjen og ikke villet være med på dette. Ser allikevel at ungene har det gøy og Storebror har kledd seg ut et par år. Dessuten slår det meg at vi er som de aller fleste i foreldregenerasjonen - det vi ikke har gjort selv, det er noe nymotens tull. I år er Storebror hos pappa og de to små skjønner ikke noe av dette. I gangen står det en stor bolle med godteri som begynner å bli slunken og lyslyktene blafrer på trappa. De første to som ringte på (jenter på 7-8) sa søtt "Hei, unnskyld hvis vi forstyrrer og du kan bare si nei altså, men knask eller knep". Skremmer ingen og smelter meg ;-)
tebekaa Skrevet 31. oktober 2008 #5 Skrevet 31. oktober 2008 Prøvde å lokke de store med bowling i år også, men det kunne jeg bare glemme ja, he-he. Store-snupp er blodig og død fjortis med skuddsår midt i hjertet og store tegn på hard dødskamp. Hun er på Halloweenfest i nabolaget. Mellom-snupp er en slags Kleopatra med rødt hår og horn, sminket utfordrende og glamorøst av sin mor. Hun har Halloweenfest hjemme med 3 jentevenner og 2 guttevenner. Vi tok enkel servering i år, standard wienerpølser. Det viktigste er jo tross alt godteriet. Heldigvis;-) Hadde et år med skikkelig fest her hjemme hvor nivået lå litt på ditt nivå, LykKeLiG. Hadde til og med fryst isbiter med grønn konditorfarge. Utrolig morsomt hvis man har tid og lyst. Er egentlig litt imot dette Halloween-styret, mest fordi det har en tendens til å koste mer enn det smaker. Men det er morsomt når man gjør litt mer ut av det enn å tre på seg en skummel maske og tigge godteri. Utrolig mange søte hekser og bleke spøkelser som har vært på døren her i dag. Og noen av de søte heksene neier til og med når de får godteri. Det er heksene sine det ja:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå