Kokkeli nyter våren:) Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Nå våkner snart lille gulle jenta mi, så da skal hun få mat så skal vi kle oss så ut å gå tur. Ser ut som det blir fint vær idag også. Så er det endelig helg igjen. Uka går jammen meg fort selv om jeg går hjemme. Noen som har noen gøye planer idag eller i helga? Jeg/vi har ikke noen spesielle.. Jeg skal prøve å komme meg ut å gå tur hver dag, så rydde å vaske litt i huset. Kanskje gjøre litt opp-pussing også av ett av alle de prosjektene vi holder på med..
blond Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Og jeg må fange lillemann og tvangskle på han (misliker det sterkt), har planer om bytur i dag da han trenger vinterdress. I helgen skjer det lite, har ingen problemer med det. Gleder meg til i kveld, da, fint å være sammen med kjæresten sin etter en lang dag uten. God fredag til deg også!
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 I helgen står det:Ingen planer.... og det skal bli godt:) Skal ha middagsgjester på søndag, det er det eneste....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå