Gå til innhold

Ha en flott fredag folkens:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå våkner snart lille gulle jenta mi, så da skal hun få mat så skal vi kle oss så ut å gå tur. Ser ut som det blir fint vær idag også.

 

Så er det endelig helg igjen. Uka går jammen meg fort selv om jeg går hjemme.

 

Noen som har noen gøye planer idag eller i helga?

 

Jeg/vi har ikke noen spesielle.. Jeg skal prøve å komme meg ut å gå tur hver dag, så rydde å vaske litt i huset. Kanskje gjøre litt opp-pussing også av ett av alle de prosjektene vi holder på med..

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg må fange lillemann og tvangskle på han (misliker det sterkt), har planer om bytur i dag da han trenger vinterdress. I helgen skjer det lite, har ingen problemer med det. Gleder meg til i kveld, da, fint å være sammen med kjæresten sin etter en lang dag uten.

 

God fredag til deg også!

Skrevet

I helgen står det:Ingen planer.... og det skal bli godt:)

Skal ha middagsgjester på søndag, det er det eneste....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...