Kokkeli nyter våren:) Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg skal lage grønnsaks-suppe med pølser og morpølser oppi.. Er veldig godt, så jeg gleder meg. Lager så pass mye at vi har rester til søndag. Så slipper jeg å lage middag på søndag;)
blond Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg tror det blir fiskegrateng, men har ikke bestemt meg enda. Det kommer an på hvordan dagen blir, om jeg har tid til det.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 på liste mi sto det Hamburgere i brød med chips og salat, men tviler på at det blir det, da det ikke fristet i dag.... men vi får se...
Kulå Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 Idag tror jeg bare det blir ostesmørbrød, gidder ikke lage noe annet. Men det er jo godt og da : ) Eller kanskje posetomatsuppe om jeg har det i hus, og nybakt brød... Hmm, får høre med barna hvilket alternativ som passer dem best...
~~DoraDora~~ Skrevet 31. oktober 2008 #5 Skrevet 31. oktober 2008 Hamburgerbrød med salat på og stekte fiskekaker på. Topper med ketshup og sprøløk... faktisk knall godt
katta og co Skrevet 31. oktober 2008 #6 Skrevet 31. oktober 2008 Her er eldste syk og fikk bestemme middagen i dag. Pølse og chips....ikke det beste jeg vet, men nå er det håp om at eldste får i seg litt mat.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 31. oktober 2008 #7 Skrevet 31. oktober 2008 Har hatt tacokjøttboller og potetmos med grønnsaker i. (en oppskrift vi fant i noe reklame tidligere i uka eller i forige uke)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå