*Rutletutt* Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Ahhhhhh...deilig med helg, gitt:o) Syns forresten ukene suser av gårde, jeg...var jo nettopp mandag...DEILIG!!!! Ha en strålende helg:o)
Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Ja, det går fort. Er dessverre hjemme med sykt barn i dag... Håper han er frisk til i morgen for da har vi billetter til Karius og Baktus. God helg til deg også :-)
Bøggly Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 Yesss!!!! Og jeg skal på rakfisklag med jobben i kveld - og gleder meg myyyye!
*Rutletutt* Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2008 Uffda - kjedelig med sykt barn:o( jeg sitter bare her på jobben og sniker innomm, he he - arb.tiden min begynner egentlig ikke før 8, og jeg var ekstra tidlig i dag;o) Håper han blir frisk til i morgen så dere kommer dere på teater da. Vi var med Tobias og så den forestillingen her for noen uker siden - KJEMPEBRA! Han storkoste seg og snakker om det enda - at han faktisk har sett Karius og Baktus, ikke på TV, men på RIKTIG! ;o) Stor stas:o) God bedring til gutten din - håper dere får en flott helg:o)
*Rutletutt* Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2008 Så koselig - ha en flott fredagskveld! (og lørdagsmorgen forhåpentligvis;o))
Kakeåndsen Skrevet 31. oktober 2008 #6 Skrevet 31. oktober 2008 Dagene går alt for fort.... Men deilig med helg! Sambo og jeg skal noe vi ikke har gjort på en evighet i kveld. Vi skal på fest:)
*Rutletutt* Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. oktober 2008 Så kjekt:o) Her blir det bare en rolig helg - ingen planer whatsoever...deilig det også;o) med fint vær kommer vi oss ut endel vil jeg tro - og det blir deilig:o)
Kakeåndsen Skrevet 31. oktober 2008 #8 Skrevet 31. oktober 2008 Godt å slappe av litt også! Vi reiser på hytta i morgen formiddag.
Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #9 Skrevet 31. oktober 2008 Takk for det :-) Det er den yngste som er syk, så en av oss kommer nok til å reise med eldstemann uansett (han på snart 4 år) Gleder meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå