froeken Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg har IKM på mandag som kommer (tror jeg) og har kjent i det siste at brystene har vært ømme og stikninger i egglederne. SKal på fest i kveld. Årets fest og jeg må si at jeg har lite tro på at jeg er gravid da syklusen min har svinget fælt de siste mnd og da vi bare har hatt sex 2 ganger denne mnd, dagen før forventa eggløsning og samme dag. TOk en test i morges. CB. Minusstreken var helt klar og tydelig, men jeg synes bestemt at det ligger en veldig veldig veldig svak antydning til loddrett strek rett bak. Kaster du et blikk på testen ser den helt negativ ut, studerer man den nøye ser det ut til at det kan være en strek der. Hva gjør jeg i kveld`?
3barnsmor? Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 kan du få noen andre til å se for deg? Om de også ser streken? Men rart at du ser svak strek om den ikke skulle være der så vil tro du er gravid. Jeg villle avstått fra drikke om du da ikke er sikker på om du er gravid eller ei.
Mamsita Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg ville kanskje tatt en test til, men iallefall ikke ha drukket i kveld. Du kan jo for eksempel drikke ting som likner "vanlig", eller kjøre bil i kveld fordi du skal hente gubben eller noe. Det vil være for kjipt i ettertid om du viste at du hadde valget om å drikke eller ei, om det skulle vise seg å være klaff... Har også lest et sted at en graviditetstest aldri kan vise feil dersom den viser du er gravid, men at den kan være feil andre veien, f.x om det ikke er nok tydelig med de gravide hormonene ennå. Men dersom det virker til å være antydninger av mer enn bare minus, ville jeg tatt en til... Lykke til, og kos deg på jobbfest!
froeken Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2008 Ok, jeg har tatt en test til av en annen tyoe Quick Response, og samme resultat. En veeeeldig svak strek (blir så jeg lurer på om det er den greia som ligger bak og blir til en strek dersom man er gravid som bare skinner gjennom fordi den er der, ikke fordi jeg er gravid) Ble tydeligere etter 15 min, men da er jo resultatet ugyldig (ikke les av etter 10 min står det på begge pakkene) Blir ikke drikking i kveld i hvertfall, dumt, for det er blåtur... Men skulle det ha kllaffet så må jeg bare kose meg med heldig treff Takk for svar!
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 31. oktober 2008 #5 Skrevet 31. oktober 2008 Mine tester hadde slike antydninger som du beskriver når jeg var gravid.. Ha en fin blåtur :-)
froeken Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. oktober 2008 Tok like godt test nr tre og den viser nøyahtig det samme som de to første... Svak svak svak strek. Denne gangen sjekket vi om den var der da kontrollstreken kom fram. Det var den ikke, den kom etter 3-4 min. Mannen min ser den også. Absolutt ingen drikking her i kveld. Blir en pepsi max ( har egentlig kutta ut, men ingen vin, så må jeg "trøste" meg med pepsi Hjelpe meg!
3barnsmor? Skrevet 31. oktober 2008 #7 Skrevet 31. oktober 2008 er nok gravid du da ja, gratulerer så mye. kos deg på fest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå