babysjuk82 Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Drakk en jordbær milkshake i 13 tida i dag.når kan eg amme trykt ijen? Jenta reagere på jordbær.
Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Er ikke helt sikker på åssen det er med melk/mat... vet bare at hvis du tar et glass rødvin,så må du vente i 3 timer...
Lillenille + Prinsesse Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 melk ut den melken som har produseret etter milkshaken Skjønner ikke hvordan 2-3 timer kan hjelpe , det er jo liksom kommet i melken og om ikke den melken kommer ut så inneholder den jo stadigvæk vinen eller milkshaken Jeg var på noe medicin sidst jeg ammede og jeg måtte melke ut etter nogle timer slik at det ikke kom i melken Tror ikke jordbærmilkshare innenholder så mye jordbær da ? med mindre den var hjemmelavet. Men du bør nok melke litt ut for å være sikker
elinom trebarnsmor Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 når det gjelder alkohol, så tar det like lang tid å få det ut av melka som det tar før det er ute av blodet. Det er ikke slik at det lagres i kroppen i det uendelige ;-) Dessuten er det jo ikke nødvendigvis ordentlige jordbær i milkshaken, det er jo ofte like mye smaksstoffer. Det er ikke alltid barna reagerer like mye hver gang. Dette har vi erfart med minsten her.
Herkules Skrevet 31. oktober 2008 #5 Skrevet 31. oktober 2008 Behøver ikke melke ut melk om man har drukket alkohol, nei for man lagerer ikke alkoholen i melken Ellers er det ikke sikkert så mye jordbær i nei. Hvordan gikk det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå