Gå til innhold

Hva er finest?

Mamma`n til Frøya ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tynnstrømpebukse, svart eller solbrun? Hva passer best til svart kort kjole & svarte småsko? Begge med litt gull i....

Takker på forhånd for svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Solbrun :D

Har aldri vært noe fan av svart strømpebukse til svarteklær.

Visst du har svart kjole og svarte sko, så vil begge komme bedre fram med solbrun strømpebukse. Visst ikke så blir du jo bare svart fra halsen og ned.

Skrevet

Jeg synes også det er finest, men føler meg kanskje litt naken i kort kjole...Har sett det i svart på dukkene i butikken, så ble litt i tvil :)

Men da blir det nok brun...Blir så fin atte ;)

Skrevet

Definitivt sort. Og vil bare legge til at dersom du føler deg "litt naken" i kort kjole, vil du også se mer naken ut med solbrun. Jeg personlig er litt "allergisk" mot solbrune strømper i allefall så lenge antrekket er sort og man absolutt kan bruke det. Etter min mening må man være mye mer selektiv når man kjøper solbrun/hud- fargede strømper. Ikke pent med for mørke og for matte, men heller ikke heldig med dansetights effekten les;garlic girls.... Kommer veldig ann på stoffest i kjolen din og hvordan skoene dine ser ut og hva slags anledning det er.

Jeg har jobbet med mote og som oftest har jeg bedt folk droppe strømpene så lenge man ikke skal et sted der det er antrekk galla/smoking, noe jeg antar du ikke skal med kort kjole ;), dersom man kan bruke en del på solbrune strømper som vil bli pene nok, er det faktisk bedre å pimpe leggene med en brunkrem. Det siste var ment som et generelt tips. Gjelder selvsagt ikke på vinteren da hehe

Skrevet

Jeg ville valgt solbrun!:)

Jeg hadde følt meg "veldig sort" hvis hele antrekket mitt var sortfarget, men dette er selvsagt smak og behag!:)

Høres iallefall kjempestilig ut med sort kjole og sko med gull i og sommerbrune ben;)

Skrevet

Sier som deg at det er smak og behag ;)

Men kort kjole, små sko og solbrune strømper, er fyfy. Solbrune med glans vil få beina til i se tykkere ut dersom de er tynne og se ut som Great garlic girls dersom de er tykke. Uten glans vil det bli et veldig påmalt inntrykk. Det vil i mange tilfeller faktisk bli et bedre resultat å gå for lyse strømper som er lysere enn huden. Da unngår man i allefall den merkelige effekten med "brune" ben og vanlig farge på resten av kroppen...

Strømpene skal selvsagt være tynne, 15 max 20 denier. Hadde selv gått for 15 man kommer som sagt ann på stoffet i kjolen. Dersom strømpene er tynne, kan de ha litt glans. Dersom tykkere, fyfyx3.

Har som sagt jobbet med mote i mange år og dette spørsmålet er en klassiker når julebordeene nærmer seg ;)

Skrevet

Glemte legge til at kjolekantens lengde selvsagt spiller inn men med kort kjole antar jeg at den er et stykke over knærne. På knærne og under kan jeg godta naturfargede hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...