Gå til innhold

Okei, dette virker litt snodig *flau*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville du gjort om mammaen din hadde kopiert og lagret ting som du hadde skrevet på nettet? Jeg kom over det temmelig tilfeldig for en stund siden, jeg hjalp henne med en hjemmeside og brukte hennes pc noen kvelder. Jeg trodde det var en mappe med bilder av ungene og meg, så jeg myste. Hun har googlet meg - hvordan hun fant ut nickene jeg brukte aner jeg ikke - i flere år.

Jo mer jeg tenker over dette, jo mer har jeg lyst til å kutte kontakten for evig og alltid - dette var noe så innihelvete creepy.

Hva hadde du gjort?

Fra nå av bestandig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spurt henne hva i allverden hun holdt på med. Rareste hobbyen jeg har hørt.... men hvem vet, kanskje hun har en plan...

Skrevet

Jeg tør ikke å spørre rett ut, for det vil jo si at jeg innrømmer å ha sneket på maskina hennes :/ da er det jo jeg og ikke henne som ser ut som den store skurken.

Det enkleste hadde vel vært å signere med nick her, sånn at hun kunne sett at jeg vet det. Men det er jo også teit.

Skrevet

Men da er jo ikke du det grann bedre enn din egen mor. Si at du kom over noe på pc`n hennes mens du lånte den.. Og du bare lurte på hvorfor hun hadde all den infoen om deg..

Skrevet

Hun er vel stolt av ungen sin, da. Trangen til å bevare alt ungene lager forsvinner ikke selvom ungene blir voksne.

Skrevet

Oida, den var kinky!

Mora di har et STORT pronblem!

Skrevet

Du skulle bare ha slettet mappa. Er jo ikke akkurat slik at hun kunne konfrontert deg med at den var borte...

Skrevet

Hun må være syk!!

Spurt hva i helvete hun holder på med. og sletta alt uten spm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...