Gå til innhold

emmy99

*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Koselig å høre!

Den er www.siljemerethe.blogspot.com

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for svar..gleder meg til å følge med på siden igjen..

Håper kanskje det har klaffet denne gangen da..det fortjener du etter all prøvingen..

Er selv prøver, har mens dato 1 nov..er bare sååå spendt..

Massse masse lykke til...

Skrevet

Koselig å høre at du vil følge med på den! Skal være mer flink til å oppdatere ang prøvinga der. Men er såååå mange nysjerrige som er inne på siden som jeg ikke vil skal vite alt. Men har en hjemmeside og en hemmelig dagbok der. Pleier å oppdatere iden. Den er:

www.sjefsberta87.piczo.com passordt for å komme inn på den dagboken er 161004.

Takk for det. Hadde vært moro om det var vår tur nå:)

Lenge har du prøvd?

Skrevet

Takk...vi har prøvd siden jeg fjernet spiralen i januar i år.. så det er ikke så lenge som deg..

Skrevet

Men lenge nok;)

Skal teste imorra, og gruer meg kjenner jeg! Mest lyst til å la vær, for er så lei av å bli skuffet.. Men bedre å ta en test og se om den slår ut eller ikke!

Skrevet

Ja bedre å vite enn å gå rundt å lure..har nesten lyst til å teste selv, men jeg venter noen dager..kjenner jeg er superspendt på dine vegne også.. lov å hold meg oppdatert i morgen når du har testet..

Krysser fingrene for deg...

Skrevet

Skal love å si ifra vettu:) Tester i morgen tidlig før gubben reiser på jobb trur jeg. Hehe!

Gammel er du:) ? Om jeg får spørre.. Hehe

Skrevet

Sikkert veeeldig gammel i dine øyne..har nettopp fylt 32 år, har 2 barn fra før en på 10 og en på 4..så jeg var like gammel som deg da jeg ble gravid med 1 mann..men jeg føler meg faktisk ikke en dag eldre enn deg..

Skrevet

Hehe! Neida, er ikke gammel før man nærmer seg 40;) Hehe. Hvordan var det å få baby på alderen min?

Skrevet

Hadde ønsket meg barn leenge..så det var helt fantastisk, men også veldig skummelt og nytt, men det tror jeg er helt likt for alle 1 gangs fødende..veldig glad jeg startet tidligt..vet at du gjør det rette med å starte med barn nå, du virker jo supersøt og oppegående, så den lille babyn som får deg som mamma er heldig..

Skrevet

Det var utrolig koselig å høre:) Ble jeg glad:) Har ønsket meg baby i mange år. Trur igrunn det var greit vi begynte såpass tidlig, med tanke på hvor lenge vi har prøvd nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...