Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg er litt interessert i dette "kjøpe dyrt for lite penger" konseptet ditt. Jeg vil ha hus (gjerne dyrt) har 6000 på konto (ja og så kommer jo barnetrygda i morra) hvordan går jeg frem?
Ikkelektuell Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 1) Finn et dyrt hus 2) Lokaliser eier 3) Tilby eier 6000 kr 4a) Hvis gjennomslag; gratulerer, du har nå kjøpt dyrt billig. Hvis ikke, se 4b). 4b) Prøv igjen. Gjerne med noe helt annet.
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Skriver under på at Bærkorgs Metode (Ikke å forveksle med Holger Nilsens) gir stor og umiddelbar lykke som varer lenger enn det meste annet. Klart man ender opp med ett og annet man ikke akkurat trenger - hvorfor har jeg for eksempel flere usedvanlig lekre dyre drakter kjøpt billig - tildels i feil str - med innsving og snuppetrange skjørt og sånt - men lykken falmer ikke av den grunn.
Patetica fåkksi Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 Det er i slike stunder jeg håper at sug lut lider av ord delings feil syndromet, og egentlig har kjøpt en haug med dyredrakter. Om det er slik; vennligst send de du ikke trenger til: Balooa Syden
Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #5 Skrevet 31. oktober 2008 Du vil HELLER ha tilsendt dyre drakter enn dyre drakter? Du er syk. Veldig, veldig syk. Dirty animal lady.
Patetica fåkksi Skrevet 31. oktober 2008 #6 Skrevet 31. oktober 2008 *kremt* Nå skreiv du faktisk dyre drakter to ganger, og nei - jeg vil ikke ha tilsendt dyre drakter, men dyredrakter. Jeg har kudrakt, men vil gjerne ha beverdrakt, flodhestdrakt, krokodilledrakt osv.
Gjest Siklerotte Skrevet 31. oktober 2008 #7 Skrevet 31. oktober 2008 Øh, har ikke du en elgedrakt også? Er du forresten klar over at jeg en gang i tiden hadde en korn eller beverdrakt? Misunnelig?
Patetica fåkksi Skrevet 31. oktober 2008 #8 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg har ikke elgdrakt, bare elgcaps med digre gevir. Hva er en korndrakt?
Gjest Siklerotte Skrevet 31. oktober 2008 #9 Skrevet 31. oktober 2008 Vits å gjøre seg dum, du vet jeg mener ekorn. Squirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrel http://www.costumedogs.com/wp-content/uploads/2007/07/squirrel4.jpg
Patetica fåkksi Skrevet 31. oktober 2008 #10 Skrevet 31. oktober 2008 Det var jo en helt vanlig flosshatt og dressjakke!
Gjest Siklerotte Skrevet 31. oktober 2008 #11 Skrevet 31. oktober 2008 HERREGUD, det var jo ikke DEN jeg hadde da - jeg viser deg bare hva et ekorn er siden du ikke har peiling for det, dere har vel ikke sånt i det ekle stedet du bor (så i hvert fall ingen dyr NEI)... Bare en stygg hund.
Ikkelektuell Skrevet 31. oktober 2008 #12 Skrevet 31. oktober 2008 Dyre drakter er bra uansett størrelse. Hermés er også bra, når det kommer rekende på en second hand. Helt feil farge, men likevel - å, så riktig.
Gjest Skrevet 1. november 2008 #13 Skrevet 1. november 2008 Hm, en glipp. Jeg har løvedrakt, blekksprutdrakt og marihønedrakt, og så har jeg seldrakt, men den sitter fast og er made to measure.
Gjest Skrevet 1. november 2008 #14 Skrevet 1. november 2008 Nettopp. Dyrt billig er alltid riktig. Man kan ta på dem og bli lykkelig.
Gjest Siklerotte Skrevet 1. november 2008 #15 Skrevet 1. november 2008 Har du virkelig gått til anskaffelse av en blekksprut drakt nå? Lite ikke kinky...
Patetica fåkksi Skrevet 1. november 2008 #17 Skrevet 1. november 2008 HAR du virkelig det? :-O :-O :-O Sååå misunnelig! Hvorfor i alle dager har du ikke bilde av deg selv iført disse lekkerbiskene på profilen? En av mine ansatte fant en dag et bilde av meg i kudrakta..
Ikkelektuell Skrevet 1. november 2008 #18 Skrevet 1. november 2008 Er du billig, da? I så fall blir jeg jo lykkelig hvis jeg tar på deg også! Hvor bor du?
Patetica fåkksi Skrevet 1. november 2008 #19 Skrevet 1. november 2008 Liker du å ta en tur i skogen, men også kos i sofaen? Du drikker ikke mye alkohol, men hva er galt med en vin ved spesielle anledninger og i godt selskap? Er du ferdig med tidligere forhold?
Ikkelektuell Skrevet 1. november 2008 #20 Skrevet 1. november 2008 Jada, neida, joda og jepp. Forresten, jeg er litt i tvil om den neida'en akkurat i kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå