Joikaboll@ Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Linus er forresten 5 mnd i dag, store gutten. Han har ørebetennelse og er selvfølgelig sutrete, storesøster tok han med seg i seng for 2 timer siden, dem sover begge to i storesøstersenga. Så søte atte :-) Men, jeg er trøtt og akter å køye straks. Om Linus sover som normalt vil han sove til 7 i morra, evt våkne i 3 tida for en puppeskvett. Går jeg inn å henter han nå våkner han, lar jeg han sove der vekker han jo storesøster når han våkner, som da må gå opp til meg med han i natt. Storesøster skal jo tross alt på skolen i morra...... Hmmm.... hvordan skal jeg angripe dette da?
pinglo Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 La han ligge, å håpe på det beste.? Men er jo mulig han sovner igjen ganske raskt, hvis du henter han og tar han med i din seng.?
*sola ღ Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg ville henta han når jeg var på tur i seng, puppa og håpa på at han sovna igjen, sammen med deg.
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 flytt storesøster, legg henne i din seng og legg deg i hennes..
Joikaboll@ Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2008 Meesah Hadde du sett storesøster ville du trekt tilbake forslaget ditt :-) Men takk for en god latter (så det for meg nå) til opplysning er støresøster 15 cm og 10 kg mer enn mor si :-) Hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå