babylykke2 Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Gleder meg så, er så spent. .Har en liten følelse på at det er jente . .Men får snart vite det, det blir en utrolig rar følelse å se babyen igjen bare ennå større. .Håper ikke den "gjemmer" seg, noen som har opplevd det? Kan man få ny time pga det el? iler en liten lykkespreder inne i meg når jeg tenker på at det er så liten tid igjen
mamman til pia, eli og mari Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 mi gjemte seg under hele svangerskapet da men masse lykke til skal på ul 11nov og håper jeg får vite kjønnnene på mine 2 små (har drømt at det er jenter og har jente følelsen )
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 2 uker for meg! Håper jeg da.. Gleder meg!
birrisj05.02.09 Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 Du får ikke ny time om h*n gjemmer seg og ikke vil vise kjønn nei.. er ikke sånn at vi har krav på å få vite det.. Gynekologen jeg går til er ikke så opptatt av å sjekke kjønn, bare at barnet er friskt og trives.. men han har jo sett etter likevel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå