Graciegirl Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Et fantastisk syn møtte meg i barnehagen i dag: Lykketrollet superfornøyd - på en trehjulssykkel. Det spørs om ikke det blir julepresangen i år... Jeg blir så imponert over alt han utforsker og lærer. Samtidig tar jeg meg i å tenke at han vokser opp veldig fort...Han ble jo født omtrent i går (ok, for 19 mnd siden) - og jeg kan ikke huske at han kom syklende ut! DET hadde jeg merka...
iznogood Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 DET skal du sannelig være glad for at han lot være med :-) Så gøy når de små får til sånne avanserte greier... Og litt ille at de faktisk vokser til og klarer sånt så raskt.... Kjempefin julepresang å få egen sykkel, da :-)
Sara Rompompei Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 Flinke flinkassen din Junior her er også utrolig glad i å sitte å sparke fra på en sykkel. Spørs om det ikke havner noe slikt i bursdagspakka her nå, eller under treet. Bare så synd det ikke er "sykle-vær" lenger. Men 2 andre sparke-i-fra-leker i hus allerede, så må jeg innrømme at jeg ikke gleder meg til en inne-3-hjuls-sykkel akkurat hehe... Men men. Det er jo hyggelig å gi noe de virkelig blir glad for også da. Fine småttissene våre )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå