Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Kan man få misfarging på tenne av graviditet å amming? Jeg har siden svangerskapet mitt og til nå 1 år etterpå hatt misfarging på tenne foran nede! Og mener å ha lest at tennene er ekstra utsatt når man er igjennom dette.. Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Ble litt skrivefeil.. tenne skulle selfølgelig være tenner;p
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 Det sies fra gammelt av " et barn = en tann", men det er sannhet med modifikasjoner. Vet noen sliter mer med tennene enn andre. Er de bare misfarget sånn utenpå, så kan du be tannlegen pusse det bort:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå