Gå til innhold

Har sagt opp jobben!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det tre uker siden jeg sa opp jobben og brevet ligger uåpnet i hyllen til sjefen min enda. Hun vet jeg har sagt opp og jeg har prøvd å få tak i henne på telefon, mail og sms. Jeg reiste på kontoret for å snakke med henne, men hun hadde ikke tid til å snakke med meg. Hun sa hun skulle ringe meg opp seinere, noe hun altså ikke gjorde. Grunnen til at jeg ville snakke med henne var for å spørre om det var mulig å kunne gå litt tidligere enn oppsigelsesperioden varte, siden jeg hadde muligheten til å få en ny drømmejobb. Men at de måtte ha folk før jeg var ferdig med min oppsigelsestid. Jeg har selvfølgelig hovedansvaret her og sa til den nye jobben at jeg måtte høre med sjefen om det lot seg ordne på noe vis. Jeg tok ikke det som en selvfølge at det ville ordnes, men håpet jo på at min nåværende sjef kanskje ville hjelpe meg litt. Men som sagt har hun ikke svart meg eller åpnet brevet.Mistet derfor muligheten for en ny jobb:( Er det jeg som er litt sær når jeg reagerer på at hun er så fraværende i oppsigelsen eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sent oppsigelsen rekomandert? Hvis du har det har du i hvertfal et bevis på når den er sendt. Ettersom det er den 1. på lørdag er det i hvertfal viktig at du får registrert oppsigelsen din i morgen. Hvis ikke kan det godt bli trøbbel med oppsigelsestiden, og du risikerer å måtte stå¨i jobben en mnd ekstra.

Skrevet

Ja, hun er sær. Og tydelig fornærmet for at du har valgt å si opp... (og jeg tviler på at hun er velvillig med at du slutter før oppsigelsestiden er ute)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...