Gå til innhold

da begynner jeg som sex-chatte dame til uka!

Anbefalte innlegg

Skrevet

så får vi håpe jeg kan tjene noen ekstra kroner!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvordan fungerer dette?kunne kanskje være greit på kvelda når en bare sitter hjemmeog glor uansett..:)

Skrevet

intresant!

hvordan fungerer dette?

chatte-som på nettet? er jo myyye bedre enn å snakke i tlf da. kan du gi oss litt info?

Skrevet

det er telefon. dvs jeg skal snakke over skype. avtaler vakter med de som styrer og kobler meg på. da er det felles chatterom med mulighet for å ta han med i privat rom. det er da pengene begynner å rulle....

sjekk finn.no søk jobb hjemmefra....ring. det er ikke noe farlig å ringe. har ringt de også, men da må du ha ip telefon eller telefon. jeg har nett fra naboen, så satset på skype

jeg skal begynne et annet sted. de søkte for en tid tilbake.

Skrevet

Så tøff du er! Hadde det vært meg, hadde jeg nok bare begynt å fnise hele tiden. Greier overhode ikke holde meg alvorlig når det er slik, skulle ha tlfsex med bf da han var på andre siden av kloden, men det hele falt ut latter:)

Skrevet

jeg vil bare anbefalle deg og snakke i et rom som gjør at barnet ikke hører det selv om han sover. for når jeg hører på lydbok når han sover så kommer han dagen etter og foreller ting fra den. som foreksempel "det er krig i amerika" noe som gjør at jeg må være litt selektiv på hva jeg hører på... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...