*Biola* Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Er på 8 dagen i syklusen min, har hatt mensen (litt kortere enn vanlig), men temperaturen har IKKE sunket etter forrige eggløsning!! den er høyere!! Jeg har vært syk - 1 dag med feber, spiller dette inn? Kan dette tyde på graviditet? Eller er det noen av dere som har hatt høy temperatur over så mange dager, uten å være gravid? KRISE viss jeg er det
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Det tyder på at du kan være gravid. Noen blør litt det tidspunktet de skal ha mensen. Tempen synker alltid etter mens, men hvis man er gravid, stiger den ytterliggere. Tror du bør ta en test jeg. Lykke til.
mammarie Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 Dette kan helt klart tyde på graviditet ja! Jeg hadde en litt annen opplevelse, compen min lyste grønt i nesten to uker, og så plutselig 8 dager etter mens begynte den å lyse orange! Var jo totalt forvirret (både jeg og compen tydligvis), men fant jo fort ut hva det gikk i når jeg testet positivt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå