Gå til innhold

Hvem syns dette er galt:

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det det var helt forferdelig!!!orket ikke se ferdig engang jeg,uffameg,fikk helt vondt innvendig

Skrevet

Å herregud!! Kan jo ikke være bra for armene det der? Klarte ikke å se hele, enn hvis armene går ut av ledd, eller noe? Nei uff.

Skrevet

Det er det verste... :(((( Det likte jeg ikke!!!!!!!!

Hva slags foreldre gjør slikt med barna sine!!!! Holdt på lenge og!

Ble dårlig... måtte bare se om ungen var i live på slutten :(

Skrevet

fytti så utrolig sykt. Tenk om han hadde mistet ungen. Tviler på om det er spes sunt å få hjernen slengt sånn frem og tilbake:(

Skrevet

Vi har alltid slengt rundt på ungene en god del mer enn de fleste andre, så er slett ikke pysete i forhold til det, men dette er definitivt langt forbi det som er forsvarlig.

Skrevet

Uff, nei, likte ikke det der, og jeg så bare litt. Får helt angst og sier klart ifra når besteforeldre her prøver seg på bare en brøkdel av det der jeg nettopp så. Armene går jo så fort ut av ledd på de små, og hodene har vel heller ikke godt av å "sentrifugeres" sånn?! Og om ungen synes det er gøy har vel ikkenoe med saken å gjøre. En baby har vel ikke vett til å bestemme om dette er forsvarlig eller ei. Nå veit ikke jeg hvordan resten av filmen utartet seg, men så at hun som la ut filmen hadde anmeldt han. Om ikke annet så får vi håpe han får en liten innføring i riktig håndtering av spedbarn...!

Skrevet

Fikk veldig sirkus-feeling over det hele. Muligens jeg ble litt for påvirket av gardinene i bakgrunnen hehe. Selv om det ser skummelt ut må jeg medgi at enkelte ganger ser det faktisk behersket og kontrollert ut. At det neppe er bra for armene og beina til barnet kan jeg være enig i, men det er ikke noe man klarer sånn på strak arm, bokstavlig talt. Om det var jeg som gjorde det hadde det garantert blitt en en meget kort filmsnutt.....

Innblikk i en russisk sirkusfamilies hverdag eller...

Skrevet

Det er livsfarlig. Har sendt mail til cnn med link, bedt om at de tar opp historien. Galskap.

Skrevet

Personlig velger jeg å tro at det der er filmtriks!!!! Fy f....!!!

Skrevet

og tv2..da har jeg gjort mitt for ungen.

Skrevet

Jeg syns det virker som om de kan være sirkusfolk. Vet fortsatt ikke hva jeg syns.

Skrevet

Åååh, herremin!!!

Det er det værste jeg har sett noen gang! Satt og håpet intenst at det skulle være en dukke, men det var jo ikke det heller..

Åh, nei, dette var ikke godt for meg å se, fikk helt vondt!

Skrevet

Det der var helt forferdelig.Forstår ikke at det kan gå an å gjøre noe slikt.Blir sint av å se slikt

Skrevet

Herregud jeg ble kvalm av å se på filmen!!

ble svimmel også, tenk på den lille babyen kan jo ikke være mere en 6-7 mnd eller no...

hva er vitsen med å gjøre sånt med babyen skal faren trene til sirkus heller...så jo med en gang at faren ikke var norsk,., tror neppe en norsk far hadde gjort det!! (blir vel hengt ut nå siden jeg sier at faren ikke er norsk osv blir vel kalt rasist osv jaja)

og at ikke armene til babyen gikk ut av ledd er jo et under, kan iallefall ikke være bra for hode heller måtte vel blitt svimmel, men hvem bryr seg om det ikke faren i allefall!

Skrevet

Hvorfor skulle dette være nordmenn? Det har jeg ikke skrevet. Bare ramlet over de på nettet. Aner ikke hvor de er fra.

Skrevet

herregud, satt og måpte under hele videoen. at det går ann

Skrevet

sykt ,jeg ble kvalm...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...