Gå til innhold

Hvem tror DU vinner valget i USA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hvem håper du vinner?

Glad Bush snart er historie. Kan vel ikke bli dårligere......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Obama..

De kan ikke velge en som er over 70!!

Skrevet

Obama

Skrevet

Jeg håper på Obama. Men jeg frykter det ikke blir han. Mange amerikanere er veldig konservative dessverre, de kommer frem i hopetall på valgdagen.. ;o/

Skrevet

Tipper demokratene klarer å dra dette i land, såjeg har trua på Obama.

Skrevet

Vanskelig å si hvem som vinner, men jeg håper Obama.

Skrevet

Håper virkelig på Obama, men tør ikke tro det.

Trodde de ikke var dumme nok til å velge Bush igjen heller jeg da, men da trodde jeg feil:P

Hvis amerikanerene bryr seg litt om hva slags syn USA skal ha i verden..... Er rimelig frynsete etter 8 år med Bush.

Er vel ikke all verden i USA nå heller......

Skrevet

Jeg tror og håper Obama, men tviler på at han blir sittende lenge.

Altfor mange som vil prøve å drepe han, så jeg er redd for livet hans og familien hans.

Skrevet

Håper og tror Obama.

Jeg tror egentlig ikke at McCain ville vært så ille heller, som president, selv om jeg ikke deler hans syn på hvordan landet skal styres. Men marerittet er om han dør og at Sarah Palin plutselig befinner seg som verdens overhode. Ikke engang republikanerne tror at hun er klar for den jobben. Men de tror hun kan lære, da :-)

Skrevet

Tror og håper Obama!

Skrevet

Jeg håper og tror Obama, men alt er vel egentlig en forbedring.

Men jeg er litt redd for hvordan Obama vil gjøre det.. Forventingene er satt så høyt til denne mannen, så de blir kanskje umulig å innfri? Kanskje han er dømt til å mislykkes.. Men jeg håper han er "ekte" og gjør en god jobb:)

Skrevet

Tror og håper Obama vinner! Tror USA har godt av en president med en annen hudfarge, godt for selvtilliten til en del av amerikanerene.. Dessuten syns jeg McCaine er for gammeldags og for trangsynt..

Skrevet

Håper Obama, tror McCain. Obama er, bortsett fra utsagn om at han skal likvidere al-Qaida, for god til å være sann.

Skrevet

Det må jo bare bli Obama...for resten av verdens skyld. Husker sist valg, da Bush "vant" igjen...herregud så sint jeg var, haha.

Skrevet

Obama,men tror ikke han sitter så lenge før han blir tatt av dage.

Skrevet

Jeg håper Obama vinner.

Og når jeg er i det optimistiske hjørnet tror jeg nok at han vinner også, men er redd det ikke blir noe særlig margin å skryte av...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...