MrsMayer ♥ Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Ja, jøss!! Her jeg bor er det nesten 2 timer til nærmeste hm så jeg har veldig god erfaring med det.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Tja til barn så kunne jeg nok gjort det, hvis jeg var 100% sikker på størrelser osv. Til voksne,nei,smaken er så forskjellig og størrelser er vanskelig å beregne. Det er utrolig kjedelig å få gaver man ikke liker/som ikke passer og ikke da kan bytte......
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 Ja til barn jeg mente:) Da gjør jeg det, blri så mye surr i butikken, vertfall med en liten tulle på 15 mnd i vognen hehe .Får tid til å se nøye på tingen her:D Jeg kjøper en str str en det de bruker så kan de umulig være for liten:)
birrisj05.02.09 Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 Ja selvfølgelig.. hvorfor ikke..
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #7 Skrevet 30. oktober 2008 tenkte på det at det ikke er prislapp/merkelapp på alle plagene? Og at man ikke kan bytte:) Men jeg bestiller jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå