Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Juble kjempe høyt og håper at den er borte for ALLTID !!! Kontroll i januar, men det tenker vi ikke på nå. :0)
Gummelillan Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 HIPP, HIPP HURRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Klart den er borte for alltid ;-) Kontroller er fint, for da får dere fin, fin beskjed ofte og slipper å gå med bekymringer.
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Noe så utrolig fantastisk!!!!! En god og varm gladklem til deg!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Dette var dagens gla`nyhet nr 1:-) Kan tenke meg at burgerne smakte ekstra godt i dag kjære deg:-) Hilse allemann alle og hold fast i troen på at det varer!!! Sender digre klemmer her og!!
Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #5 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg sa det i går,og sier det i dag. JIPPIIIIIII =)))) Tårene rant da gledemeldinga kom.Å hele dagen i går gikk jeg å tenkte og smilte.Endelig kom svaret alle venta på.Tenk så godt det må være for mamman din å.Hun har nok hatt sine tanker. Alle vi som har mista noen i den sykdommen vet hvor tøft det er.Derfor så trenger man se og høre at det går bra også =)))) Glad dere fikk feira til magen ble stinn.ÅÅÅÅH Idefix,jeg er så glaaaaaad for at det gikk bra !!!! Bamsekoseknuseklem til deg,akkurat så hardt som du tåler =D
Karomamma Skrevet 31. oktober 2008 #6 Skrevet 31. oktober 2008 SÅ UTROLIG BRA!!! Herregud, for en FANTASTISK nyhet!! Stor gladklem til deg, mammaen din og alle dine!!! Dette var en kjempegod start på dagen og helgen, nå ble jeg skikkelig glad og varm inni meg Og tilslutt en klem til
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 31. oktober 2008 #7 Skrevet 31. oktober 2008 Jiiippiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så bra, nå kan man senke skuldrene og tenke framover. Dette var en GOD nyhet, så bra!!! Jeg blir nesten målløs, og det er sjelden...... Gode klemmer, klart den er borte for alltid.... noe annet ville vært helt feil:-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. oktober 2008 #8 Skrevet 31. oktober 2008 Kjære Idefix, håper natten din ble så god som du ønsket:-) Rolig og fin!!!
Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #9 Skrevet 31. oktober 2008 Tusen tusen takk for gode ord :0) Har hatt en fin natt ang tankene, men helsemessig har ikke natta vært så fin...Tante rød kom med kramper og besvimelses fakter... Men vi gleder oss som bare det, dette skal være en gledes historie :0) Klemmer til alle !!!
Gjest Skrevet 1. november 2008 #10 Skrevet 1. november 2008 Er enda i gledesrus over svara jeg =)) Så himmelsk godt at det gikk bra. Håper forma di er bedre i dag,enn den var i går. "Klemmer på"
♥Snulder Skrevet 1. november 2008 #11 Skrevet 1. november 2008 ÅÅÅÅÅ nå ble jeg glad!!! Så fantastisk flott! Krysser fingrene for at moren din er kvitt det for godt ja!
Reveenka Skrevet 1. november 2008 #12 Skrevet 1. november 2008 For en flott gla'nyhet, så godt for dere alle! Og så klabert at januar er ikke noe å bekymre seg for, det kommer til å gå bra, det vettu!
Natteravnen* Skrevet 1. november 2008 #13 Skrevet 1. november 2008 -det var veldig godt å høyre at ting går bedre rundt deg no!! God klem herifrå!! c",) og lykke til til mor!
Ronja65 Skrevet 2. november 2008 #14 Skrevet 2. november 2008 Så fantastisk.... Stor klem til deg og de dine:-))))
Superlis Skrevet 2. november 2008 #15 Skrevet 2. november 2008 Så flott med gla nyhet! Lykke til videre!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå