flypapir Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 ...uten å spørre hvordan det gikk med meg. Hun bare gjorde det og sa at man sjelden kom seg tilbake i jobb såpass sent i en graviditet. Jeg er 29 uker på vei og har vært sm 100% i 3 uker før denne timen pga bekkenløsning og kynnere (++). Noen andre som har opplevd dette?! (Jeg er jo forsåvidt enig i at jeg trenger sykemelding, men jeg synes at dette var litt vel lettvint.)
Marita81*Overtid..... Igjeeeen Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Da er det kanskje din oppgave og si ifra om du ikke trenger det ?!!! Uansett står det jo på sykemeldingen at du skal ta kontakt om du føler deg frisk igjen og begynner og jobbe, men legen din har vel vært igjennom denne prosessen før og vet ofte hva det ender opp med...
flypapir Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2008 Jo, det er klart jeg ville sagt i fra dersom det ikke var nødvendig. Synes bare det var rart at hun tok den beslutningen om å sykemelde meg uten å forhøre seg om hvordan formen min var nå ol...
Januarprins Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 Jeg også syntes legen min sykemelder meg altfor mye, altfor lett. Fordi legekontoret på to dager ikke hadde tid til å ta meg inn til sjekk, ringte legen min og ville sykemelde meg 100 %!!! Hadde vært hos jordmor dagen før og ho foreslo at jeg skulle gå ned til 40 % pga mulig start på svangerskapsforgiftning. Men virka som det letteste for legen var å sykemelde meg helt for å bli "kvitt" meg. Var hvertfall slik jeg følte det. Jeg fikk "pruta" meg til å jobbe 30 % da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå