Mammen til Madelen 01.01.07 Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 eg e her inne jo hehe.. såg d på nicket at d va deg:P glede meg t å komma t dåkk... må skje snart!
Mammen til Madelen 01.01.07 Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 d e bra=) e thomas på jobb om dagene?
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #7 Skrevet 30. oktober 2008 jepp, mandag - torsdag 07.00 - 15.30 fredag 07.00 - 13.00, mn eg logge av nå. snakkes på mld lr på msn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå