Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Omelett med grov salat til fiskeboller med hvit saus og poteter (på de fleste butikker selger de "eget merke" fiskeboller til 7-8 kroner boksen) Posesuppe med grovt brød vårruller, med frossengrønnsaker og ris
Tommage♀♂ Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Noe jeg alltid har i fryseren er kyllingfilet. 2 kg til 149,- får du på de fleste butikkkjeder. Dette holder til mage middager hos oss hvertfall. Sammen med masse løk, paprika, broccoli, en boks wok-grønnsaker (ca 10,-)(bambusskudd, vannkastanje, babymais og bønnespirer), lag saus selv av soyasaus, krydder og buljong om du vil, eller karry og kokosmelk, servert med ris (3 kg First price 39,90) er namnam=) Pitabrød med god salat og kylling er også godt Husk å handle inn stort! Ikke kjøp små pakker med ting, det blir dyrere i lengden. First price ørret er også billig, servert med poteter, grønnsaker, agurksalat og hjemmelaget saus. Mye billig frysevare/fisk på Kiwi/Spar/Joker. Ofte er det billigere å kjøpe frosne grønnsaker enne fferske, om ikke alt brukes på en gang. Frosne erter, bønneskudd, broccoli inneholder mer vitaminer enn ferske, fordi de ble frosset mens de var helt ferske, i motsetning til det som har reist lang og lagt lenge i butikkhyllene. Rotgrønnsaker kjøper jeg ferskt da, for det smaker pyton om det er frosset. Synd jeg ikke klarer å følge mine egne råd alltid..=/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå