TusseMor07&09&14 Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Hei:o) Jeg er her... Har ikke fått noe post jeg:o( herregud så tragisk at ikke det der funker! Du har ikke msn eller facebook eller... da kan jeg prøve å sende deg pm med adresse eventuelt navn... alt bra me ddeg?
enda en Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2008 åh! fy faen, jeg sendte deg DEN avhandlinga, for jeg var jo så sikker på at det skulle komme frem. For noe dritt... Joda her humper det og går nå ja. Har fått bekkenbelte og føler meg foreløpig som et nytt menneske. Fikk vaska huset idag, eller deler av huset da! =) har msn ja. Du kan jo prøve å sende meg PM med msn adressa di? så prøver jeg å sende deg min?
TusseMor07&09&14 Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 æsj... så kjedelig!!! den er dessverre ikke kommet frem...( Så bra t det bekkenbeltet funker! deilig da! Jeg har virkelig begynt å slite med bekkenet nå jeg og:o( kjenner det mer og mer for hver dag... og jeg skal snart ut i praksis:o( Hvor får man tak i sånt bekkenbelte? har sendt deg pm.. fått den?
TusseMor07&09&14 Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 jeg fikk post;) la deg til nå... står som frakoblet, men er der foreløpig... gi lyd fra deg når du er der da...
TusseMor07&09&14 Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 jeg erder fordet om jeg står som frakoblet skulle jeg vel si;9
TusseMor07&09&14 Skrevet 30. oktober 2008 #7 Skrevet 30. oktober 2008 hei på du... jeg ladeg til jeg,men nå må jeg bare ta kvelden... krype laaaangt under dyna. Da snakkes vi en dag da;o) har eksamen om et par uker, så det blir kanskje begrenset med datasitting frem til da, men jeg gir lyd fra meg om jeg er innom og ser du er pålogget. Ha en god kveld! Nattinatt:o)
enda en Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. oktober 2008 forsvant litt for å vise gubben sparkene til småtten! =) jeg har godkjent deg nå. så får vi satse på at vi er der samtidig da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå