Gå til innhold

Er det mange er som er medlem av Gullsmokken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere i så fall dette tilbudet, eller er dere bare passive medlemmer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er. I noen dager til - og jeg kommer IKKE til å fornye.

Har brukt tjenesten en gang på dette året.

Synes det er håpløst at det ikke går an å sende inn spm til ekspertpanelet på forhånd, for jeg har ikke alltid anledning til å sitte ved pc'n akkurat den timen ekspertpanelet sitter der ( i hvertfall ikke da jeg var i jobb).

Det var bare 149,- kroner, men snakk om å kaste 149,- ut av vinduet.

Skrevet

Det visste jeg ikke. Jeg var medlem av gullsmokken selv en stund, men jeg benyttet meg ikke av det. Det ble liksom aldri til det.

Tror du at du hadde benyttet deg mer av det om det hadde gått an å sende i spørsmål på forhånd, eller om tilbudet til og med var gratis?

Skrevet

Det har egentlig ikke med pengene å gjøre.

Ja, hvis jeg hadde kunne sende spm når jeg hadde tid/lurte på noe, da hadde jeg nok vært mer aktiv.

Det er jo også en søketjeneste der, slik at du kan søke på de trådene du har vært aktiv i, for å se om du har fått svar o.l., men jeg følger tråden jeg har vært aktiv i - så jeg har ikke hatt behov for den delen. Men for de som er sjelden innom, eller bare slenger inne et spm - for så å sjekke lenge etterpå kan det vel være fint...??

Skrevet

Hmm, kanskje de har gjort det slik med vilje, for å unngå at mange spør om det samme. Hadde sikkert blitt en del jobb med å sortere spørsmålene etc.

Takk for svar. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...