dritgrei hei hei! Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Egentlig så skal vi bruke henne fordi vi skal trene, men akk... trening har det ikke blitt enda. Jeg har vært hos ostemannen i dag og han stoppet treningsplanene, men valgte å bruke barnevakten likevel! To timer på kafe er både nytt og spennende og koselig og alskens. Man kan virkelig ha barnevakt bare for å gjøre noe som ikke er for noe annet enn hygge.
tebekaa Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Klart at en ostemann må være god nok grunn til å bruke barnevakt. Og trene kan man jo gjøre nesten når som helst. Ostemenn vokser ikke akkurat på trær her i landet. Så fint at dere har en så fin barnevakt da dritgrei!
Trollmora Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Så koselig! Kafebesøk er medisin for sjela og ostemann er medisin for kroppen! Nyt begge deler du, heldiggris med barnevakt )
dritgrei hei hei! Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2008 ja det er fint! da jeg var alene medeldstemann så hadde jeg også et nydelig vesen som var hos meg en kveld i uka da jeg var på jobb, og han ble så glad i henne. nå ser jeg at det skjer igjen. han gleder seg til hun skal komme, og vi kan bare gå, for hun blir jo rett og slett kjent med ungene fordi vi bruker den samme hver gang.... Det er fint med hjelpere! Nå har jeg en vaskedoser og en barevaktdoser.... hva blir det neste tro? :-)
iznogood Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg vil høre mer om ostemenn og barnevakter - for her har jeg gått glipp av mye!
Graciegirl Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 Det neste blir selvfølgelig en bulldoser...Ha, ha, ha! Så BRA at dere har en barnevakt. Kos dere masse og nyt det å gjøre ingenting Nå ble jeg glad på dine vegne. Hurra.
Sara Rompompei Skrevet 31. oktober 2008 #7 Skrevet 31. oktober 2008 Det der hørtes jo bare helt hipp-hurra-fantastisk ut! Så deilig å ha en barnevakt det er jubel og glede å låne innimellom. DET må du passe på å benytte deg av. Lufting av vingene er nødvendig det skjønner du. Den neste doseren burde kanskje bli en matpakke/middags-doser. Eller en snødoser sånn etterhvert..... Og du... hva er en ostemann? Lurer fælt på den altså.
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 31. oktober 2008 #8 Skrevet 31. oktober 2008 Izno En ostemann er sikkert en osteopat. En sånn slags manuell terapeut som egentlig ikke gjør noen verdens ting, men du verden som det virker!!! Var hos en sånn da jeg hadde trøbbel ,med bekken under graviditet. Han drev med en slags "håndspåleggelse" nesten. La hånda på magen min, nesten ikke borti og kunne fortelle at jeg var mye plaget med kynnere og at jeg hadde svært stram muskulatur i livmora, sammt mye spenninger. det samme sa han om rygg og skuldre. Og det stemte jo! Han sa også at jeg kom til å være veldig sliten etter en times behandlig hos ham. Som sagt; han gjorde ikke noe annet enn å holde handa over diverse steder og trykke lett lett på enkelte punkter. Dagen etter følte jeg meg tygd å spyttet ut. Vridd kopptue! Var totalt utslitt! 3 behandligner hadde jeg, og da var bekkenplagene helt borte! Supereffektivt hva det nå enn var han gjorde!
Maud Skrevet 31. oktober 2008 #9 Skrevet 31. oktober 2008 Hurra for fine barnevakter og for mammaer som bruker dem også til "unyttige" ting. En time eller tre på kafé høres ut som et godt innskudd på overskuddskontoen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå