Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg spiste middag, 10 min etterpå ble jeg skrubbsulten, så spiste jeg mer like mye som middagen da, 10 etterpå blei jeg skrubbsulten igjenn, her sitter jeg da og lurer på om jeg skal spise nå igjenn??? men om jeg gjør det.blir jeg bare skrubbsulten 10 min etterpå igjenn da? :S:S blir jo stappmett hver gang men skrubbsulten bare 10 min etterpå, av og til kjenner jeg det når jeg skal skylle fatet....' dette må være det sykeste jeg har vert med på, jeg er 166 høy og veier bare 50-52 kilo........ dette fenomenet begynnte idag, jeg er inn i uke 11.. veldig snodig , hehe
Ayka 09+13+14 Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 Heldig du som klarer å spise deg mett gang på gang Her går jeg å er skubbsulten,men får i meg 3-4biter,så klarer jeg ikke mere pga kvalmen... Gleder meg til det gir seg-hvis det da gir seg *sukk* savner å være gooooood og mett :/
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 åh jeg er sulten hele tiden også spist to middager er like sulte i gjenn nå!! åh... mat!!!
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2008 hehe..har vert på det stadiet at jeg ikke klarte mye jeg også, men har gått over til at jeg driter i om jeg er kvalm, får sånn brenninger i magen om jeg ikke spiser :S
Englebarn+ lille erta!! Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 he he.. jeg er 6+3 og har akkurat det samme!! spiser en full middag,men blir ikke skikkelig mett, oxo går det kort tid, og hyler det etter mat igjen!! jeg sliter litt i tilegg me kvalme, spess hvis j blir for sulten, så må jo nesten spise hel tia for og ikke bli sulten!! j er 1.58 høy, og veier 52kg.. sambo syns d er litt artig og se på han da, for han syns d er så rart at j får plass til alt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå