Trollmora Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Alarmstyringspanelet har behov for nytt batteri og den lyden er til å bli tussete av! Den piper hvert 10 sekund og det skal den gjøre helt til i morgen formiddag og det kommer en montør som skal fikse batteribytte. Siden vi er koblet opp med brannalarm mot brannvesenet så er det i grunnen uaktuelt å koble den helt ut. Kjip lyd og den flytter helt inn bak hjernebarken..............
dritgrei hei hei! Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 sånne pipelyda e til å bli steike hakke tullat av! bra de kommmer og fikser, men jeg hadde nok grått meg til hjelp sporenstreks. :-)
iznogood Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Å, fnatt! Det var lenge å vente på å bli kvitt lyden... Går du rundt og bare venter på neste bipp?
Maud Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 Stakkars dere som måtte pipes ut hele dagen, men nå er det vel i orden igjen?
Trollmora Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2008 Ja det kom en montør i dag og fikset ) Nå er jeg glad det vil gå minst 3 år til neste gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå