prekæs Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg syklet og ble kjørt på av en bil. Er det ikke slik at man ofte kjenner smerte etter en stund? Dvs slo meg i armen og hoften, men føler meg bare nummen nå og bevegelsen er bra både i arm, hånd og fingre. Min første nye sykkel siden barndommen, kjøpt for to dager siden er like hel og var det første jeg sjekket FØR jeg kjente etter på meg selv:S Har dere hørt om noen som har vært skadet selv om de ikke har noe spesielt vondt. Jeg tenker på endorfiner og slikt som tar smerten i begynnelsen?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 jo, de kan ta av for smerten disse endorfinene.. pappa dro hjem fra sykehset med brukket håndledd fordi han ikke kjente noe smerte etter en motorsykkelulykke. huff og huff. var den en med sommerdekk? ;P bra det gikk greit med deg og syklen da.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Uffda. Sansynligvis er du bare litt forslått. Men som du sier, man _kan_ få seg en støkk når kroppen "våkner". Så vær obs, og kjenn etter, men ikke bli helt hypokonder. =))
prekæs Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2008 Jo det var den med sommerdekk. Nye sommerdekk og 5 varmegrader. Det må bli bra. Er som søren. Jeg har aldri vært borti noe og har hatt førerkort siden begynnelsen på 80 tallet, så blir min fine nye sykkel antastet slik. Og hjelm har jeg også brukt kun to ganger. Tror det var hjelmen som gjorde meg uforsiktig jeg.
prekæs Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2008 Definitivt ikke hypokonder. Heller motsatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå