LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg får jo endelig renska skap og skuffer for godteri som bare tar opp plass! Får se på det som starten på julevasken! =))))))
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 he he.. sånn tenker jeg og.. )
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 hehe. skal gå igjenom jeg også, men tror ikke vi har så mye egentlig. sånn er det når mor er på lavkarbodiett og lille bare får godis på lørdag.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 der er sånne som dere som gjorde at det alltid var masse ekelt gammelt godteri i julebokk kurven min. blæ... hehe
meg & to små vampyrer Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 det er sant! Vi har så mye sjokolade liggende i skapet, spiser aldri opp sånt . Dumme oss som tror vi liker det på taxfreen, he eh:) Dessverre er det ingen som finner døra vår siden den er bak huset..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 haha mor til gunnar. gud, jeg synes det var grusomt å gå julebukk. en måtte jo synge pinlige julesanger og jeg synger så falskt. sukk. så ble det litt mumling ved døren da, før vedkommende sa..men jeg har ikke noe godt til dere jeg!! hva faen! takke meg til god gammeldags voksen julebokk, der du går rundt i nabolage og ber om sterkt drikke i koppen!
TurboPrinsessen:-) Skrevet 30. oktober 2008 #7 Skrevet 30. oktober 2008 det er jo bare til å pynte utvendig, som en sti, slik at de finner døren.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå