Tommage♀♂ Skrevet 30. oktober 2008 #2 Skrevet 30. oktober 2008 For meg er det kaviar om jeg absolutt måtte spise en av de. Sambo liker best makrell, storesøster ingen og minsten begge
birrisj05.02.09 Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Liker ingen av delene. Makrell i tomat i nøden en og annen gang, men takler ikke lukten av det når jeg ikke spiser det selv. Og det må være den vanlige gule boksen da. I barnehagen bruker vi et annet merke - og det STINKER!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå